MOL IT is looking for a colleague for a Budapest based IT Service Desk Agent/IT support specialist position – in traineeship with 25-40 hours per week or in 1 year fixed term with weekly 40 hours.

IT Service Desk Agent

Responsibilities:

  • Handling incoming phone and email channel
  • Handles customer incidents via troubleshooting and service requests based on catalogue
  • Handling outgoing calls as per process
  • Participate in backlog reduction activities
  • Handle ticket response and resolution times as per Service Level Agreement (SLA)
  • performing projects related administrating task (MS O365/WIN 10/iOS etc.)

Requirements:

  • Running scholarship at least secondary education in the case of a traineeship/student work
  • Relevant experience is an advantage (IT Support)
  • General hardware and software knowledge
  • Good communication skills and customer oriented approach
  • English knowledge (conversational level)
  • Good problem identification and problem solving skills
  • Good team player

What we offer:

  • Work location close to infopark
  • Multinational environement
  • Learning and developing in a high qualified team (professional and English wise)
  • Professional advancement – after finishing your higher studies you have a chance for a Fresh graduate role within our popular Growwwer program
  • Participating several MOL events
  • Own restaurant with discounted prices and other more

Sector(s):

  • Client Services, Customer Services
  • Call Center Services
  • IT Operation, Telecommunication
  • IT Support, Helpdesk
  • Full time
  • Temporary work
  • Internships
  • Student work

Experience required:

  • professional experience is not required

Required language level:

  • English - intermediate / communication

Job location:

Budapest, 1117 Október Huszonharmadika utca 18..

How to apply/ contact information:

In the case of interest please apply via our career page. For further information call Andrea Juhász on +36-20-931-1239.

Új adatkezelési rendelkezések!

Fontos számunkra személyes adatai védelme, ezért szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy módosult a felhasználókra vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató és a Munkáltatói Adatkezelési Tájékoztató, melyekben rögzítettük az újonnan bevezetésre kerülő chat beszélgetés és a hirdetői visszahívás kérés funkció, valamint a bankkártyás fizetéssel összefüggő adattovábbítás adatkezelési feltételeit. Frissítettük továbbá az adatfeldolgozó partnerek listáját, amely új együttműködések révén a profession.hu szolgáltatásainak és működésének hatékonyságát kívánjuk növelni.