VÁRKAPITÁNYSÁG NONPROFIT ZRT.
Dolgozzon Ön is kiemelt kulturális és világörökségi helyszínen a
Várkapitányság Integrált Területfejlesztési Központ Nonprofit Zrt.-nél!

Legyen Ön is tagja sikeres csapatunknak, hogy részese lehessen a folyamatos megújulásnak és innovációnak!

Budapesti irodánkba

IT irodai asszisztens

munkatársat keresünk.

Amennyiben szeretné pályafutását egy kiemelt kulturális és világörökségi helyszínen működő vállalatnál folytatni, gyorsan szerezhet értékes tapasztalatokat, vagy a már megszerzett tudását kamatoztatná, akkor itt a remek alkalom, jelentkezzen és legyen a csapatunk tagja!

A munkakörhöz tartozó főbb feladatok:

  • az IT iroda munkatársainak és vezetőjének támogatása
  • adminisztratív és napi ad hoc feladatok ellátása (postai anyagok, szerződések, számlák kezelése, iktatása, archiválása, táblázatok, kimutatások, beszámolók, árajánlatkérések, teljesítés igazolások készítése)
  • segítségnyújtás vezetői döntéselőkészítési folyamatokban
  • a napi ügyvitel során keletkező adatok rögzítése informatikai rendszerekben, iratok rendezése, rendszerezése
  • hivatali ügyintézés, határidők nyomon követése
  • szervezési feladatok elvégzése, társszervezetekkel, partnerekkel történő kapcsolattartás
  • Megbeszéléseken történő részvétel, jegyzőkönyvek elkészítése
  • az iroda személyügyi nyilvántartásainak naprakészen tartása
  • az iroda munkatársainak ellátása a munkavégzéshez szükséges irodaszerekkel és egyéb kellékekkel
  • üzleti partnerek és vendégek fogadása, ellátása

Szükséges készségek, képességek:

  • minimum középfokú végzettség
  • magabiztos Microsoft Office felhasználói jártasság
  • csapatban és önállóan történő munkavégzés
  • megoldáscentrikusság
  • stressztűrőképesség
  • magasfokú precizitás, pontos munkavégzés
  • erős kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt

Előnyt jelent:

  • azonnali munkakezdés
  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • DMS-One iktatórendszer ismerete
  • informatikai ismeretek
  • proaktív, agilis személyiség

Amit kínálunk:

  • fejlődési és tanulási lehetőség
  • változatos szakmai kihívások
  • jól megközelíthető munkahely
  • kimagasló cafeteria juttatás

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, I. kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.