„Nem kell óriásiban gondolkodni nap mint nap, az bénító volna. Elég tudatosan haladni, lépésenként, viszont nagy kitartással. Így vagyok én a hosszútávfutással, a következő méter, a következő feladat az, amit teljesíteni kell! És akkor így szépen összeadódik a dolog, lesz belőle olyan teljesítmény, amit egyesek emberfelettinek neveznek! Ugyanez vonatkozik informatikusi munkámra is. Leegyszerüsítem a dolgokat? Igen. Így könnyebb nagy dolgokat elérni. Ha te is így gondolkodsz, jelentkezz hozzánk!”

A hozzá hasonló emberek formálják a jövőt. A pénzügyekben is.

IT incidens menedzser

Nálunk lehetőséged lesz:

  • IT incidenskezelési folyamatok gazdájaként a hibakezelés működésének és eszközeinek fejlesztésére.
  • Kritikus incidensek kezelésének és megoldásának közvetlen menedzselésére, koordinációjára, kommunikációjára (összes megoldásban résztvevő és tájékoztatandó terület között).
  • Incidenseket okozó mögöttes gyökér okok, problémák megoldása tekintetében a probléma/hiba megoldásában résztvevő csoportok munkájának általános koordinációjára. A problémák/hibák megoldásának felügyeletére, kontrollálására.
  • Incidens/probléma menedzsment folyamatok monitorozására, mérésére. Módosítási, fejlesztési javaslatok megfogalmazására és kivitelezésére.
  • Incidensekkel/problémákkal kapcsolatos vezetői információk, riportok, elemzések összeállítására és bemutatására.
  • Az incidens/probléma menedzsmentet támogató rendszerek, eszközök működtetésére és fejlesztésére.

Csatlakozz hozzánk amennyiben:

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel,
  • angol nyelv ismerted tárgyalóképes (szóban, írásban),
  • min. 3 éves, nagyvállalati IT üzemeltetési környezetben eltöltött gyakorlattal rendelkezel,
  • informatikai infrastruktúra ismeretekkel rendelkezel: operációs rendszerek, adatbázisok, hálózatok működésének általános ismerete; rendszerek, informatikai szolgáltatások belső felépítésével, komponensek összefüggéseivel kapcsolatos általános ismeretek,
  • vettél már részt nagyobb IT projektekben,
  • találkoztál már az ITIL-lel,
  • jó kommunikációs készségeid vannak,
  • szeretsz csapatban dolgozni,
  • ügyfélközpontú hozzáállással tudsz dolgozni,
  • jó problémamegoldó készséggel rendelkezel,
  • jól tudsz kezelni változatos, gyors reakciókat igénylő feladatokat
  • ELŐNYT JELENT:
  • ITIL foundation vagy magasabb szintű vizsga
  • szervezői, projektvezetési, vezetési tapasztalat
  • architekt tapasztalat
  • gyakorlat valamilyen ITIL munkakörben (incidens-menedzser, változás-menedzser, probléma-menedzser)
  • banki IT tapasztalat

Miért jó nálunk dolgozni?

  • A magyarországi pénzügyi szektor egyik piacvezető, nemzetközi háttérrel rendelkező, stabil, innovatív bank munkavállalójaként megismerni az IT incidens menedzsment rejtelmeit
  • Rotációs programunk és Tudás Akadémiánk által betekintést nyerhetsz a társterületek tevékenységébe, folyamataiba, így széleskörű rálátásod nyílhat a teljes banki működésre.
  • A csapat olyan projekteken dolgozik, ami nagyszerű lehetőséget nyújt a tapasztalatszerzésre, fejlődésre, illetve előrelépésre
  • Rugalmas mukavégzés
  • Home Office lehetőség
  • Most felújított, modern és könnyen megközelíthető környezetben történik a munkavégzés.

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkaidő:

Teljes munkaidő

Felkeltettük az érdeklődését?

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődésed, várjuk jelentkezésed karrierportálunkon keresztül!