evosoft Hungary Kft.

"Velem együtt több mint 1600 informatikus és mérnök gondolja úgy, hogy az evosoft csapatában van a helyünk. Budapesten, Miskolcon és Szegeden dolgozunk, olyan szoftvereket írunk, amelyek avatatlan szem számára sokszor láthatatlanul, de mégis - alapjaiban határozzák meg az életünket.

A mi szoftvereinkkel találkozhatsz a legnagyobb orvostechnikai berendezésekben, számtalan vasútvonalon, a legnagyobb autógyárak automatizálási rendszereit is a mi kódunk mozgatja, sőt már az elektromos autókban is ott vagyunk. Az ipar szinte minden területén fut olyan program, amelyet én vagy a kollégáim teszteltek, fejlesztettek. Az evosoft, teljes nevén az evosoft Hungary Kft. 3 fővel indult, több mint 20 évvel ezelőtt. Több mint 1600-an vagyunk, és tovább bővülünk - tarts Te is velünk!

Tudom, hogy nehéz döntés előtt állsz, de hadd segítsek: nézz rá a honlapunkra, rögtön a címlap jobb oldalán (mobilról nézve alul) találsz két videót. Ezeket mi készítettük, rólunk szólnak, nézd meg őket!"

Szegedi irodánkba dinamikusan növekvő csapatunkhoz keresünk új kollégát az alábbi pozícióba:

IT Helpdesk támogató munkatárs

Főbb feladatok, munkák:

  • Felhasználók (elsősorban szoftverfejlesztők) igény-, incidens, és probléma kezelése és koordinálása csapaton belül személyesen írásban és telefonon.
  • IT központi beszerzések támogatása
  • HW igények kiszolgálásához szükséges készletgazdálkodás
  • Windows kliens alapvető hibáinak elhárítása
  • Active Directory user és computer objektum adminisztráció

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Szakközépiskola vagy magasabb szintű iskolai végzettség/Műszaki, Informatikai: OKJ képzés vagy magasabb szakmai végzettség
  • Aktív, középfokú angol nyelvismeret (szóban és írásban)
  • min. 1 év Service Desk tapasztalat
  • Hardware alapismeretek
  • Hálózati alapismeretek
  • Windows ismeretek (10 ; 7)

    Elvárás a szakmai ismereteken felül:
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Együttműködési készség
  • Kiemelkedő konfliktus kezelési készség
  • Empátia
  • Analitikus gondolkodás
  • Tanulásra való hajlandóság
  • Terhelhetőség
  • Ügyfél orientáltság
  • Jó tervezési és szervezési készség
  • Határozottság

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • ITIL vagy MOF alapú működési modell ismerete
  • Készletgazdálkodási ismeret vagy tapasztalat
  • IT beszerzésekben szerzett jártasság

Amit kínálunk:

  • Kellemes munkakörnyezet és biztos munkahelyen
  • Versenyképes jövedelem
  • Cafetéria
  • Szakmai- és nyelvi képzések

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Munkavégzés helye:

Szeged

Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával tud!