
Vegyél részt Magyarország egyik legnagyobb városfejlesztési programjában.
IT helpdesk munkatárs
Miért jó döntés ez számodra?
- egy modern vállaltnál dolgozhatsz, ahol nagyon nagy hangsúlyt fektetnek a fejlesztésre
- új, izgalmas projektekben vehetsz majd részt
- folyamatos szakmai fejlődést biztosítanak
- kiemelkedő bérezéssel számolhatsz
Mik lesznek a feladataid?
- Számítógépek, laptopok telepítése, konfigurációja, üzemeltetése, Windows-os környezetben
- Szoftverek telepítése, beállítása, licencek nyomon követése,
- Egyéb hardver eszközök és speciális alkalmazások telepítése, konfigurációja, üzemeltetése
- A cég ügyviteli programjainak folyamatos működtetése, együttműködve a támogató szervezetekkel
- Igények és hibabejelentések fogadása, kezelése, feldolgozása
- A felhasználói hibajegyek és változáskérések nyomon követése és megoldása
- Felhasználók támogatása, segítségnyújtás informatikai kérdésekben,
- Külsős partnerek támogatása, segítségnyújtás, informatikai kérdésekben,
- Irodai munkavégzés során felmerülő IT problémák megoldása,
- Az üzemeltetési szerződéssel működtetett nyomtatók és multifunkciós eszközök üzemeltetésével kapcsolatos teendők, kellékanyagcsere, számlálóállás lejelentés, hibabejelentés;
- Informatikai hálózattal kapcsolatos kérések, hibabejelentések továbbítása;
- Folyamatos kapcsolattartás a kollégákkal
Mit várnak majd tőled?
- Szakirányú végzettséget, vagy egyenértékű tapasztalatot
- Microsoft szerverek (2012R2, SharePoint2016, Exchange) alapszintű ismeretét
- Desktop (Win10) termék ismeretét
- Hálózati ismereteket (TCP/IP, VPN)
- Irodai szoftverek (Office2016, AutoCAD) ismeretét
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
- Teljes munkaidő
Szükséges tapasztalat:
- Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezés módja:
Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.