Vegyél részt Magyarország egyik legnagyobb városfejlesztési programjában.

IT helpdesk munkatárs

Miért jó döntés ez számodra?

  • egy modern vállaltnál dolgozhatsz, ahol nagyon nagy hangsúlyt fektetnek a fejlesztésre
  • új, izgalmas projektekben vehetsz majd részt
  • folyamatos szakmai fejlődést biztosítanak
  • kiemelkedő bérezéssel számolhatsz

Mik lesznek a feladataid?

  • Számítógépek, laptopok telepítése, konfigurációja, üzemeltetése, Windows-os környezetben
  • Szoftverek telepítése, beállítása, licencek nyomon követése,
  • Egyéb hardver eszközök és speciális alkalmazások telepítése, konfigurációja, üzemeltetése
  • A cég ügyviteli programjainak folyamatos működtetése, együttműködve a támogató szervezetekkel
  • Igények és hibabejelentések fogadása, kezelése, feldolgozása
  • A felhasználói hibajegyek és változáskérések nyomon követése és megoldása
  • Felhasználók támogatása, segítségnyújtás informatikai kérdésekben,
  • Külsős partnerek támogatása, segítségnyújtás, informatikai kérdésekben,
  • Irodai munkavégzés során felmerülő IT problémák megoldása,
  • Az üzemeltetési szerződéssel működtetett nyomtatók és multifunkciós eszközök üzemeltetésével kapcsolatos teendők, kellékanyagcsere, számlálóállás lejelentés, hibabejelentés;
  • Informatikai hálózattal kapcsolatos kérések, hibabejelentések továbbítása;
  • Folyamatos kapcsolattartás a kollégákkal

Mit várnak majd tőled?

  • Szakirányú végzettséget, vagy egyenértékű tapasztalatot
  • Microsoft szerverek (2012R2, SharePoint2016, Exchange) alapszintű ismeretét
  • Desktop (Win10) termék ismeretét
  • Hálózati ismereteket (TCP/IP, VPN)
  • Irodai szoftverek (Office2016, AutoCAD) ismeretét

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.