Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

Multinacionális partnercégünk részére keresünk németül kitűnően kommunikáló kollegát

IT Helpdesk munkatárs - INTS/9/105

pozícióba.
Ref.: INTS/9/105

Fő feladatok:

  • Első szintű telefonos/emailes segítségnyújtás az ügyfeleknek
  • Prémium ügyfelek támogatása
  • Telefonon/Emailen érkezett kérések időben és minőségben pontos teljesítése
  • Precíz adminisztráció a cég adatbázisában
  • Minőségi üzleti kommunikáció a cég ügyfeleivel
  • Csapatkommunikáció, tudásmegosztás

Feltételek:

  • Felsőfokú, aktív, kommunikációképes német nyelvtudás és minimum alapfokú angol nyelvtudás
  • Pozitív, lelkes hozzáállás, csapatszellem
  • Pontos, precíz munkavégzés, jó adminisztrációs képesség
  • Microsoft alkalmazások és Windows rendszer jó ismerete
  • Tanulni akarás

Ajánlat:

  • Multinacionális cég, modern munkakörnyezet
  • Folyamatos tréninglehetőségek
  • Versenyképes fizetés

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint
  • Német - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Debrecen

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával tud!

Munkaerőközvetítési nyilvántartási szám XVI-M-001/3777-2/2013

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: INT - SOLUTION Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: IT Helpdesk munkatárs - INTS/9/105
  • Rövid pozíció név: It helpdesk munkatárs
  • Hirdető cég: INT - SOLUTION Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Hajdú-Bihar megye
  • Város: Debrecen
  • Feladatok: Első szintű telefonos/emailes segítségnyújtás az ügyfeleknek Prémium ügyfelek támogatása Telefonon/Emailen érkezett kérések időben és minőségben pontos teljesítése Precíz adminisztráció a cég adatbázisában Minőségi üzleti kommunikáció a cég ügyfeleivel Csapatkommunikáció, tudásmegosztás
  • Elvárások: Felsőfokú, aktív, kommunikációképes német nyelvtudás és minimum alapfokú angol nyelvtudás Pozitív, lelkes hozzáállás, csapatszellem Pontos, precíz munkavégzés, jó adminisztrációs képesség Microsoft alkalmazások és Windows rendszer jó ismerete Tanulni akarás
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol, Német
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2017.01.10