IT Helpdesk, kliens üzemeltetési munkatárs

pozíció a Budapest Airportnál

    Dolgoztál már olyan irodában, amely mellett repülők százai és légiutasok tízezrei fordulnak meg naponta? Ahol, ha kiugrasz a teraszra kávézni, mindenkinél közelebbről figyelheted a fel-, és leszálló repülőgépeket? A munkáddal pedig közvetve utasok milliónak segítesz elutazni Budapestről a világ megannyi városába?
    Ha része szeretnél lenni a Budapest Airport-csapatnak, érdekel az informatika, és szívesen fejlődnél egy különleges nemzetközi munkakörnyezetben, akkor várjuk a jelentkezésedet az IT Helpdesk pozícióra! Ne habozz, nem baj, ha nincs még releváns munkatapasztalatod, pályakezdőként is várunk!

Ilyenek vagyunk mi:

    A Budapest Airport Magyarország legnagyobb nemzetközi repülőterét üzemelteti,
    2018-ban az utasforgalom megközelítette a 15 milliót, ami azt jelenti, hogy egy év alatt közel másfélszer annyi ember fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, mint amennyi Magyarország lakossága! A bud:plus fejlesztési terv részeként rengeteg változatos projekt van folyamatban a vállalatnál, fejlesztjük a terminált, gyorsabbá és kényelmesebbé tesszük a repülős utazást!
     
    Ezért van Rád szükségünk:
    A Budapest Airport Zrt. IT osztályának kezelésében lévő IT infrastruktúrához az 1. szintű támogatási szolgáltatás biztosítása.

Ezek lesznek a feladataid:

  • a feladatod lesz a repülőtér-specifikus, real-time alkalmazások üzemeltetése, telepítése, monitorozása (utastájékoztató rendszer, utasfelvétel, automata beengedő kapuk),
  • a Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error ticket, Service ticket, User Access request ticket kezelése,
  • a Helpdesk/Servicedesk folyamatok alapján a kliens oldali IT rendszerek és eszközök üzemeltetésében is részt fogsz venni, illetve a számítástechnikai eszközök és perifériák üzemeltetésében, és az ezeken futó operációs rendszerek, alkalmazások üzemeltetésében is.

  • A pozícióhoz tartozó műszakrend napi 8 órás, következő kezdési időpontokkal munkanapokon: 6 óra, 8 óra, 14 óra.

Ezt várjuk Tőled:

  • középfokú szakirányú végzettség,
  • legalább alapfokú aktív szakmai angolnyelv-tudás,
  • “B” kategóriás jogosítvány,
  • ügyfélközpontú gondolkodás,
  • jó problémamegoldó és szervező készség,
  • jó kommunikációs készség,
  • önállóság, kreativitás, nyitottság.

Előnyök:

  • felsőfokú szakirányú képzettség (informatikai, vagy villamos mérnök területen),
  • TCP/IP hálózati ismeretek (például CCNA ismeret),
  • MS Windows szerver, Linux szerverüzemeltetési ismeretek.

Ez vár Rád nálunk:

  • stabil, hosszú távú munkalehetőség,
  • egyedi, különleges és nemzetközi munkakörnyezet,
  • nyitott, segítőkész légkör,
  • hosszú távú fejlődési és továbblépési lehetőség,
  • versenyképes jövedelem és bónusz,
  • egyedülálló, speciális informatikai rendszerek és berendezések.

A leendő munkahelyed:

    A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a 18. kerület és Vecsés mentén húzódik. Könnyen elérhetőek vagyunk a 200E busszal Kőbánya-Kispestről, Ferihegy vasútállomás pedig itt áll közvetlenül mellettünk (a Nyugati pályaudvarról és Zuglóból is negyedóránként közlekednek vonatok). Autóval a gyorsforgalmi úton vagy az M0-áson keresztül lehet megközelíteni minket, és a parkolás miatt sem kell aggódnod!

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Így tudsz jelentkezni:

Ha úgy érzed motiváltan és hozzáértően tudnád végezni a felsorolt feladatokat és szeretnél részese lenni egy különleges és dinamikusan fejlődő cég életének, jelentkezz magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzoddal és motivációs leveleddel a „Jelentkezem” gomb megnyomásával.

Budapest Airport Zrt.

Budapest Airport – Magasan a legjobb