Készen áll a sikerre?

Az ALDI Magyarország a piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. A diszkont elv következetes megvalósítása mellett köteleztük el magunkat, amely egyet jelent azzal, hogy a lényegre koncentrálunk: tartósan magas minőséget kínálunk folyamatosan alacsony áron.

IT Help Desk Agent - Biatorbágy

Az új munkatárs feladatai

    Az ALDI SÜD vállalatcsoport nemzetközi IT-részlegének Help Desk Agent munkatársként az európai üzleteink támogatása:
    • first level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek)
    • telefonon beérkező kérések feldolgozása, hibajegyek készítése, valamint a support-tevékenység dokumentálása
    • az üzletek informatikai rendszerében felmerülő szoftver és hardver hibák elemzése, megoldása, vagy továbbadása
    • kapcsolattartás a második és harmadik szintű megoldócsoportokkal
    • telepítések, adatmentések és technikusi feladatok támogatása táveléréssel
    • új hardverek és szoftverek tesztelése

Az ideális jelölt

    • két idegen nyelv kiváló ismerete, az alábbi nyelvek közül: német, angol, olasz
    • legalább középfokú végzettséggel rendelkezik, informatikai szakirány előny
    • szoftvereket és hardvereket megfelelő szinten ismeri
    • azonosul értékeinkkel, melyek a „következetesség, egyszerűség, felelősség”
    • vállalja a többműszakos munkarendet (délelőtti és délutáni műszak), hétvégén és ünnepnapokon is
    • kiemelkedően kommunikál
    • gyors felfogást és nyitottságot mutat az új IT-megoldások iránt
    • önálló, felelősségteljesen végzi munkáját
    • csapatszellemmel rendelkezik

Amit kínálunk:

    • műszakokhoz igazodó céges buszjárat Budapest és Biatorbágy között
    • kezdettől fogva átlagon felüli bérezés
    • intenzív egyéni és gyakorlatközeli betanulás
    • változatos és érdekes feladatkör
    • kellemes munkakörnyezetben történő munkavégzés
    • Erzsébet-utalvány Plusz kártya
    • biztos, hosszú távú munkalehetőség

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint
  • Német - Felsőfok/tárgyalóképes szint
  • Olasz - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Biatorbágy, 2051 Mészárosok útja 2.

Jelentkezés módja: