Állás részletei
-
Cég neve
Hunam Personal Solutions Kft.
-
Munkavégzés helye
Távmunka / Remote -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- új ügyfelek felkutatása és CRM megoldások értékesítése,
- kapcsolattartás meglévő és potenciális ügyfelekkel,
- ügyféligények felmérése és testreszabott megoldások kidolgozása a tanácsadó csapattal,
- ajánlatok készítése és prezentálása,
- értékesítési folyamatok nyomon követése és adminisztrációja,
- piaci trendek és versenytársak elemzése,
- részvétel szakmai rendezvényeken és konferenciákon.
Elvárások
- Minimum 2 év CRM/ERP/IT szoftver/IT szolgáltatás értékesítésében szerzett szakmai tapasztalat,
- kiváló kommunikációs és tárgyalási készség,
- ügyfélközpontú szemlélet és problémamegoldó képesség,
- magabiztos, tárgyalási szintű angol nyelvtudás,
- képesség az önálló munkavégzésre és a csapatmunkára egyaránt.
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés és bónuszrendszer,
- fejlődési és szakmai képzési lehetőségek,
- támogató, barátságos, jó hangulatú csapat,
- cafeteria és magánegészségügyi ellátás.
Céginformáció
Partnerünk egy üzleti tanácsadással és fejlesztéssel foglalkozó vállalat, akik egyedi igények megvalósítását segítik. Csapatunkban a szakmaiság mellett fontos szerep jut a közösség formálásának is közös ebédek, játékos csapatépítők, sütögetések és inspiráló szakmai beszélgetések formájában, ugyanakkor lehetőséget engednek az önálló, elmélyült munkavégzésnek is.
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése