Hunam Personal Solutions Kft. logó

IT értékesítő (CRM megoldások)

Állás részletei

  • Cég neve

    Hunam Personal Solutions Kft.

  • Munkavégzés helye

    Távmunka / Remote
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • új ügyfelek felkutatása és CRM megoldások értékesítése,
  • kapcsolattartás meglévő és potenciális ügyfelekkel,
  • ügyféligények felmérése és testreszabott megoldások kidolgozása a tanácsadó csapattal,
  • ajánlatok készítése és prezentálása,
  • értékesítési folyamatok nyomon követése és adminisztrációja,
  • piaci trendek és versenytársak elemzése,
  • részvétel szakmai rendezvényeken és konferenciákon.

Elvárások

  • Minimum 2 év CRM/ERP/IT szoftver/IT szolgáltatás értékesítésében szerzett szakmai tapasztalat,
  • kiváló kommunikációs és tárgyalási készség,
  • ügyfélközpontú szemlélet és problémamegoldó képesség,
  • magabiztos, tárgyalási szintű angol nyelvtudás,
  • képesség az önálló munkavégzésre és a csapatmunkára egyaránt.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és bónuszrendszer,
  • fejlődési és szakmai képzési lehetőségek,
  • támogató, barátságos, jó hangulatú csapat,
  • cafeteria és magánegészségügyi ellátás.

Céginformáció

Partnerünk egy üzleti tanácsadással és fejlesztéssel foglalkozó vállalat, akik egyedi igények megvalósítását segítik. Csapatunkban a szakmaiság mellett fontos szerep jut a közösség formálásának is közös ebédek, játékos csapatépítők, sütögetések és inspiráló szakmai beszélgetések formájában, ugyanakkor lehetőséget engednek az önálló, elmélyült munkavégzésnek is.

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése