Csoportvezető - Német nyelvtudással (Pécs)

Mi lenne a Te feladatod?

  • Minimum 20 fős német nyelven támogató Service Desk csoport napi munkájának irányítása
  • Közvetlen munkatársak kiválasztása, motiválása, kiértékelése bónuszmodell üzemeltetése
  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Teljesítményértékelés
  • Új projektek előkészítése, bevezetése, részvétel a tranzícióban
  • Műszakbeosztás elkészítése
  • A ServiceDesk csoport működésével kapcsolatos statisztikák, eseti kimutatások készítése ad hoc riportok készítése, SLA-k felügyelete, tartása
  • Folyamatos kapcsolattartás a külső ügyfelekkel (felhasználókkal, megbízókkal), és belső munkatársakkal reklamációk kezelése

Ha mindezzel rendelkezel,

  • Legalább 3 éves Service Desk tapasztalat vagy csoportvezetői és/vagy helyettesi beosztásban szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Szakirányú végzettség, diploma
  • Informatika területén szerzett végzettség előny
  • Felsőfokú német nyelvtudás
  • Angol nyelvtudás előny
  • Windows, Word, Excel, PowerPoint, programok felhasználói szintű ismerete
  • Ticketing Toolok ismerete     
  • Best Guide ismerete
  • ACD telefónia ismerete
  • Hálózati ismeretek
  • Erkölcsi bizonyítvány

És mit várhatsz cserébe?

  • Fiatal és barátságos csapatot
  • Folyamatos fejlődési lehetőséget az informatika és a nyelvek területén,
  • Cégen belüli előrelépési- és karrierépítési lehetőséget
  • Ergonomikus, modern munkakörnyezet MillPark
  • És még egy csomó mindent! Klikk ide a részletekért!

Munkavégzés helye:

Pécs

Jelentkezésedet akkor tudod véglegesíteni,
ha regisztrálsz az ITSH oldalán.