MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság logo

IT Business Partner

Állás részletei

  • Cég neve

    MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Munkavégzés helye

    Budapest és Almásfüzitő

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • SAP MICROSOFT OFFICE
  • Módszertan és szoftverek

    • Microsoft office
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Úgy érzed, hogy szívesen hozzájárulnál a MOL Group és ez által az energiaipar sikereihez, jövőképének megvalósításához? Szeretnél modern, kényelmes környezetben dolgozni? Szakmai fejlődési lehetőségeket, karrierutat, kihívásokat keresel?

Ha a fenti kérdésekre IGEN a válaszod, akkor várjuk jelentkezésedet!

A MOL LUB Kft. Pénzügy és IT csapatába keressük a legújabb kollégát a következő munkakörbe:

IT Business Partner

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest és Almásfüzitő

 

 

Munkakör célja:

A MOL-LUB informatikai rendszereivel összefüggő üzleti igények gyűjtése, priorizálása, megvalósításának koordinálása, a rendszereket érintő fejlesztési projektek összehangolása.

A folyamatokat támogató rendszermegoldások kidolgozásában való együttműködés, a megoldás kivitelezésének elősegítése az igénytől a bevezetésig, valamint a már bevezetett megoldás hatékonyságának folyamatos kontrolja, szükséges módosítási igények kezelése.

FELADATOK:

  • Szervezi az IT rendszerekkel kapcsolatban felmerült üzleti igények és változáskérelmek részletes kidolgozását újszerű megközelítések alkalmazásával. Koordinálja a területéhez tartozó folyamatokat érintő folyamatváltozások kidolgozását és megvalósítását, valamint összehangolja a változásokat az összes érintett féllel
  • Koordináló szerepet játszik az IT rendszerek változtatását érintő futó projektekben az üzleti igények teljesülése, a határidők betartása és az eredményesség szempontjából. Összehangolja az Értékesítési, Termékfejlesztési és EBK csapatokhoz tartozó folyamatok változását célzó projekteket.
  • Koordináló szerepet játszik az IT rendszerekkel kapcsolatban felmerülő hibák, elakadások kezelésében.
  • Közreműködik a területéhez tartozó folyamatokat érintő szabályozások létrehozásában, és ellenőrzi a szabályok szerinti működést, valamint közreműködik a csoportszintű társaságirányítási irányelvek és irányadó dokumentumok kialakításában.
  • Nyomon követi a bevezetett változások eredményességét, elemzi az adatokat és új fejlesztési folyamatokat kezdeményez, újszerű gondolatok valamint a tapasztalatok alapján.
  • Részt vesz az informatikai megvalósíthatósági tanulmányok elkészítésében az IT rendszerek változtatását érintő, pontosított üzleti igényekre vonatkoztatva.

ELVÁRÁSOK:

  • felsőfokú végzettség (egyetem/ főiskola),
  • minimum 5 év szakmai tapasztalat,
  • Üzleti folyamatok ismerete,
  • SAP R3, Microsoft Office, adatbázis-kezelők és riportrendszerek ismerete,
  • Projektmenedzsment ismeretek,
  • Kiemelkedő koordinációs készség,
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás

MIT KÍNÁLUNK?

  • Stabil állás egy dinamikusan bővülő szervezetben,
  • Folyamatos tanulási és fejlődési lehetőség,
  • Változatos feladatkör,
  • Versenyképes csomag és béren kívüli juttatás,
  • Éves bruttó 800.000 Ft Cafetéria választható, változatos elemekkel (akár készpénz is kérhető),
  • Szűrővizsgálatok, magánegészségügyi ellátás a Medicovernél,
  • Élet-és balesetbiztosítás,
  • Céges telefon korlátlan használattal

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Vállalatirányítási rendszer, SAP