Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Az FCA Central and Eastern Europe budapesti regionális központjába található, IT/CRM csapatunkba keresük kollégát

IT applikációs Help Desk munkatárs

pozícióban:

Feladatok:

  • Felelős a márkakareskedői hálózatunknál futó integrált rendszer (járműrendelés, logisztika, CRM, ajánlatadó, járműkonfigurátor, műhely, alkatrészrendelés stb.) működéséért.
  • Magyar nyelvű felhasználók támogatása (first level support)
  • Kapcsolattartás a second level support-tal. (angol nyelven)
  • A folyamatok és alkalmazások váratlan napi problémáinak kezelése
  • Új modulok tesztelése, bevezetése
  • Rendszerek betanítása
  • Egyéb IT támogatások: az IT infrastruktúrával kapcsolatos rutin feladatok végrehajtása, hardverek üzembehelyezése, karbantartása, dokumentálása.

Elvárások:

  • angol nyelv kommunikációs szintű ismerete
  • szlovák és/vagy cseh nyelv ismerete előny
  • IT ismeretek: Windows operációs rendszer, MS Office, hálózati ismeretek, Windows 2012 server előnyt jelent
  • Legalább középfokú végzettség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Magas problémamegoldó képesség

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszergazda
  • Rendszerüzemeltető, Karbantartó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

A Jelentkezem gombra kattintva várjuk a fényképes önéletrajzokat.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: IT applikációs Help Desk munkatárs
  • Rövid pozíció név: Help Desk munkatárs
  • Hirdető cég: FCA Central and Eastern Europe Kft
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: Felelős a márkakareskedői hálózatunknál futó integrált rendszer (járműrendelés, logisztika, CRM, ajánlatadó, járműkonfigurátor, műhely, alkatrészrendelés stb.) működéséért. Magyar nyelvű felhasználók támogatása (first level support) Kapcsolattartás a second level support-tal. (angol nyelven) A folyamatok és alkalmazások váratlan napi problémáinak kezelése Új modulok tesztelése, bevezetése Rendszerek betanítása Egyéb IT támogatások: az IT infrastruktúrával kapcsolatos rutin feladatok végrehajtása, hardverek üzembehelyezése, karbantartása, dokumentálása.
  • Elvárások: angol nyelv kommunikációs szintű ismerete szlovák és/vagy cseh nyelv ismerete előny IT ismeretek: Windows operációs rendszer, MS Office, hálózati ismeretek, Windows 2012 server előnyt jelent Legalább középfokú végzettség B kategóriás jogosítvány Magas problémamegoldó képesség
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2018-01-18
Állás, munka még: FCA Central and Eastern Europe Kft >