Blochamps Capital Kft.

Munkatársat keresünk

Irodavezető titkárnő

pozícióba.

Társaságunk az elmúlt két évtized alatt a magyarországi privátbanki piac legnagyobb független konzultáns cégévé vált, kutatásaik, méréseik, előadásaik, konzultációik a hazai privátbanki szakma és a média egyaránt referenciaként használt eszközei.
 

Főbb feladatok, munkák:

Kis létszámú munkahelyként nincsenek külön osztályaink, leendő kollegánk egyszerre fog tudni besegíteni a vendégek fogadásában, a beszerzések intézésében, a rendezvényeink szervezésében, és ambíciók esetén marketing- és szakmai feladatok ellátásában is. Így főként gazdasági, marketing, pr, kereskedelmi tanulmányokat folytatott jelentkezőket várunk.

Téged keresünk, ha:

  • Több éves szakmai tapasztalatod van projekt-menedzsment területen, mivel nálunk már az első hetekben is számíthatsz önálló projektekre, felelősségekre, sőt akár egy kisebb csapat irányítására, összefogására is.
  • Magas szinten kezeled az OFFICE programokat, mivel ténylegesen a mindennapjaink részét képezik (Word, PowerPoint, Excel, Outlook). Ezeknek a profi használata nélkül nehézségekbe fogsz ütközni a mindennapokban.
  • Gyors és hatékony a munkavégzésed, a feladatokat jól koordinálod, be tudod osztani az idődet.
  • A meetingeken megbeszélt feladatokban egyedül is el tudsz járni, de ha elakadtál nem félsz kérdezni.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Érdekes, színes, változatos, általános jellegű irodai feladatokat kínálunk, nincs két egyforma nap. Mindent előre megmutatunk, megtanítunk, de fontos kiemelni, hogy nem „dobozolós munka”, vagyis tényleg olyan személyeket keresünk, akik egyszerre több projektet is szeretnek számon tartani, nem ijednek meg az új kihívásoktól, és nem ugyanazt szeretnénk évekig csinálni.

Amit kínálunk:

Luxus munkakörülményeket kínálunk, egy nagyon szép, panorámás irodában, kávé/tea fogyasztási lehetőséggel, ahol alkalmanként home office-ra is nyílik lehetőség. Bejelentett, teljes munkaidős állás, hétfőtől péntekig 09:00-17:00; az I. kerületben. Emellett tanulási és fejlődési lehetőséget is kínálunk, 6-12 hónapos távon akár bérkategória ugrással. 

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Személyi asszisztens
  • Titkárnő, Titkár
  • Marketing, Média, PR
  • Marketing

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Havi nettó fizetési keret:

300.000 Ft

Munkavégzés helye:

1011 Budapest, Hunyadi János út 13.

Jelentkezés módja:

A jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal köszönettel várjuk.