A cégünk növekedése miatt egyre nagyobb szerepet kap az irodavezető személye, ezért egy olyan kollégát keresünk aki egy 40 fős cég mindennapi ügyes-bajos dolgait képes a vállára venni és mindannyiunk életét egy kicsit könnyebbé tenni.

Irodavezető

Min dolgozhatsz velünk nap mint nap?

    • Nem mindeki szereti az adminisztrációt, de ez egyre nagyobb szerepet kap az életünkbenEgyre fontosabb a szerződések kezelése, iktatása, kollégák ki- és belépésével kapcsolatos adminisztráció, pályázati ügyek kezelése.
    • Az ügyvezető és a pénzügyi vezető munkájának közvetlen támogatása
    • Kapcsolattartás a beszállítókkal, karbantartókkal
    • Belső jelentések elkészítése a managementnek
    • Irodai eszközök, kávé, tea beszerzése
    • Esetenként vendégek fogadása

Te kellesz nekünk, ha…

    • Dolgoztál hasonló munkakörben, tudod mitől működik jól egy iroda a hétköznapokban
    • Nem bánod, ha a kollégák minden apró cseprő nyűgjükkel hozzád szaladnak
    • Word-öt és az Excelt magabiztosan kezeled, nem ijedsz meg, ha képletet látsz egy táblázatban
    • Angol nyelvű levelek láttán nem a Google fordító ami először eszedbe jut
    • Egy diplomát már magad mögött tudhatsz.
    • Igényes vagy a munkádra, nem szereted a félmegoldásokat.
    • flexibilitás mellett kommunikációs képességedet egyik legnagyobb erősségedként tartod számon. 
    • Nem gondolod azt, hogy a szoftverfejlesztés az valami nagyon elvont dolog, amit Te úgysem érthetsz
    • Esetleg ha a HR ügyekhez is van affinitásod az külön előnyt jelent

Kihívások és lehetőségek a munkakörben – avagy miért dolgozz velünk

    • Színvonalas irodai környezetben dolgozhatsz a belvárosban
    • Változatos munkában lesz részed, nem fogsz unatkozni
    • Jó hangulatú, fiatalos társaság vesz körül
    • A szakmai fejlődési lehetőség mindenkinek biztosított, Neked is! 
    • Finom nálunk a kávé és a tea
    • Tapasztalatodnak és igényeidnek megfelelő fizetés, bónusz, cafeteria, jó hangulatú csapat: nálunk alap!

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Irodavezető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1132 Váci út 18.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.