Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
MUNKATÁRSAT KERESÜNK

EU által finanszírozott beruházások menedzsmentjével foglalkozó, dinamikusan fejlődő cégcsoport állást hirdet

IRODAVEZETŐ- RECEPCIÓS

munkakörben. Várjuk min. középfokú végzettséggel rendelkező munkakeresők jelentkezését fiatal csapatba, teljes munkaidős állás betöltésére.

Feladatok:

  • Dokumentumkezelés, dokumentumok iktatása, iratkezelési feladatok, adatrögzítés, nyilvántartások vezetése
  • Az iroda napi szintű operatív működésének biztosítása, irodai beszerzések intézése, koordinálása
  • Kapcsolattartás beszállítókkal, partnerekkel
  • Kollégák munkájának segítése és az irodai ügymenet támogatása
  • Telefonok, levelek fogadása és megválaszolása
  • Ügyfelek fogadása, bekészítések biztosítása
  • Bejövő és kimenő posta kezelése
  • Üzleti utak, találkozók, egyéb céges rendezvények szervezése
  • Általános ügyviteli feladatok ellátása (fénymásolás, szkennelés, adatrögzítés stb.)

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Ápolt, igényes, dekoratív megjelenés
  • Profizmust tükröző viselkedés
  • Kiváló organizációs készség
  • Kiváló szóbeli és írásbeli készségek
  • Átlagon felüli interperszonális készségek
  • A lehetőségeket aktívan kereső, megoldási javaslatokkal előállni képes személyiség
  • Szakmai tapasztalat hasonló munkakörben
  • Számítógépes ismeretek
  • Precizitás, talpraesettség

Előnyt jelent:

  • Adminisztratív munkában tapasztalat, asszisztenciában való jártasság
  • Angol nyelvtudás
  • Főiskolai végzettség
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési tapasztalattal

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Fiatalos csapat, modern munkakörülmények és feltételek

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Irodavezető
  • Recepciós
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1112 Tippan utca 1.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni 2018. június 15- ig lehet szakmai tevékenységet bemutató fényképes önéletrajzzal és nettó fizetési igény megjelölésével a „Jelentkezem” gomb megnyomásával!

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Irodavezető - Recepciós
  • Hirdető cég: REKONTIR BPM Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: XI. kerület
  • Feladatok: Dokumentumkezelés, dokumentumok iktatása, iratkezelési feladatok, adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Az iroda napi szintű operatív működésének biztosítása, irodai beszerzések intézése, koordinálása Kapcsolattartás beszállítókkal, partnerekkel Kollégák munkájának segítése és az irodai ügymenet támogatása Telefonok, levelek fogadása és megválaszolása Ügyfelek fogadása, bekészítések biztosítása Bejövő és kimenő posta kezelése Üzleti utak, találkozók, egyéb céges rendezvények szervezése Általános ügyviteli feladatok ellátása (fénymásolás, szkennelés, adatrögzítés stb.)
  • Elvárások: Minimum középfokú végzettség Ápolt, igényes, dekoratív megjelenés Profizmust tükröző viselkedés Kiváló organizációs készség Kiváló szóbeli és írásbeli készségek Átlagon felüli interperszonális készségek A lehetőségeket aktívan kereső, megoldási javaslatokkal előállni képes személyiség Szakmai tapasztalat hasonló munkakörben Számítógépes ismeretek Precizitás, talpraesettség
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-05-23
  • Lejárati dátum: 2018-06-13
Állás, munka még: REKONTIR BPM Kft.>