OCTOPUS Invest Kft.
  • Cégcsoportunk hatékony működésének érdekében, a cégcsoport adminisztrációs munkavállalóinak koordinálására, valamint az iroda működtetésére keressük új kollégánkat.
  • Pályázatot hirdet az alábbi állás betöltésére:

    Irodavezető

    Főbb feladatok, munkák:

      • a cégcsoport adminisztrációs osztályán dolgozó munkatársainak napi munkájának megszervezése és irányítása
      • együttműködés a társosztályokkal
      • partnerekkel történő kapcsolattartás, telefonon és e-mailen
      • a cégcsoport vezetőinek támogatása
      • folyamatos adatszolgáltatás koordinálása
      • részvétel a cégcsoport döntési folyamataiban
      • az iktatási folyamatok felügyelete, koordinálása
      • az iroda életével összefüggő beszerzések lebonyolítása, operatív irányítása (irodaszerek, tisztítószerek, gépek, berendezések beszerzése/felügyelete)
      • munkaügyi dokumentációk kezelése (beleértve az üzemorvos, tűz és munkavédelem dokumentációkat, a bérosztállyal együtt)
      • pénztár kezelése, ellenőrzése
      • banki ügyek intézése
      • beléptető rendszer ellenőrzése
      • szabadságok, jelenléti ívek nyilvántartása
      • valamint minden olyan feladat, ami az iroda működését elősegíti, a hatékony működéshez szükséges

    Az álláshoz tartozó elvárások:

      • Az ideális jelölt rendelkezik irodavezetési tapasztalatokkal és képes egy munkahelyi közösség központi személyévé válni.
      • legalább középfokú végzettség
      • minimum 3 éves kis-, és középvállalatoknál szerzett tapasztalat
      • magas szintű számítógépes ismeretek (excel, word, levelező program)
      • kiváló kommunikációs és szervező készség
      • rendszerelmélet, hatékony időmenedzsment, problémamegoldó képesség
      • előrelátó gondolkodás, proaktív cselekvés
      • vezetői kompetenciák

    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

      • felsőfokú végzettség
      • építőipari cégnél szerzett tapasztalat
      • B kategóriás jogosítvány

    Amit kínálunk:

      • A cégcsoport a hatékony és eredményes munkát versenyképes jövedelemmel és béren kívüli juttatással honorálja.
      • Hosszútávú munkalehetőség-szakmai előrelépés és fejlődés lehetősége
      • Kulturált, barátságos munkakörülmények.
      • Dinamikus, együttműködő csapat.
      • Azonnali munkakezdés.
      • Fejlődési lehetőség több területen

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Adminisztráció vezető
    • Irodavezető
    • Teljes munkaidő

    Szükséges tapasztalat:

    • 3-5 év szakmai tapasztalat

    Szükséges nyelvtudás:

    • Angol - Alapfok/társalgási szint

    Munkavégzés helye:

    1138 Budapest, Váci út 175.

    Egyéb juttatások:

    mobiltelefon, szakmai tréningek, nyelvtanulás támogatása

    Jelentkezés módja:

    Jelentkezni fényképes önéletrajzzal bérigény megjelölésével lehet.