Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
A MEFA-Nyílászárók Kft. minőségi fa nyílászárókat gyártó vállalatunk csapatába keresünk

IRODAVEZETŐ

munkakörbe új kollégát.

Új munkatársunkra az alábbi feladatokban számítunk:

  • Gazdasági adminisztráció,
  • Készletnyilvántartás,
  • Házi pénztár kezelése,
  • Beérkező számlák iktatása, rögzítése, majd továbbítása ellenőrzésre a gazdasági vezető felé,
  • Jelenléti ívek koordinációja,
  • Telefonhívások fogadása,
  • Kimenő – bejövő levelek, faxok, e- mailek iktatása, feljegyzése és továbbítása az érintettek felé,
  • Vendégek fogadása az üzleti tárgyalások alkalmával
  • Kapcsolattartás a partnerekkel,
  • Egyéb, ad- hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása

Elvárásaink:

  • Középfokú gazdasági végzettség,
  • Minimum 1-2 éves irodai/pénzügyi területen eltöltött szakmai tapasztalat,
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Ms Office),
  • Jó szervezőkészség,
  • Precíz, önálló munkavégzés,
  • Kiváló kommunikációs készség,
  • Kedves, türelmes személyiség,
  • Jó problémamegoldó képesség

Előnyt jelent:

  • Idegen nyelv ismerete
  • B kategóriás jogosítvány
  • Azonnali munkába állás komoly előnyt jelent

Amit ajánlunk:

  • Dinamikusan fejlődő, fiatalos csapatban való részvétel
  • Piacképes jövedelem
  • Vonzó juttatások
  • Folyamatos fejlődés, készségfejlesztés

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Irodavezető
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Csorvás

Jelentkezés módja:

Amennyiben az álláshirdetés felkeltette érdeklődését, kérjük, jelentkezzen fényképes önéletrajza küldésével és a bérigénye megjelölésével!

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Irodavezető
  • Hirdető cég: MEFA-Nyílászárók Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Békés megye
  • Város: Csorvás
  • Feladatok: Gazdasági adminisztráció, Készletnyilvántartás, Házi pénztár kezelése, Beérkező számlák iktatása, rögzítése, majd továbbítása ellenőrzésre a gazdasági vezető felé, Jelenléti ívek koordinációja, Telefonhívások fogadása, Kimenő – bejövő levelek, faxok, e- mailek iktatása, feljegyzése és továbbítása az érintettek felé, Vendégek fogadása az üzleti tárgyalások alkalmával Kapcsolattartás a partnerekkel, Egyéb, ad- hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása
  • Elvárások: Középfokú gazdasági végzettség, Minimum 1-2 éves irodai/pénzügyi területen eltöltött szakmai tapasztalat, Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Ms Office), Jó szervezőkészség, Precíz, önálló munkavégzés, Kiváló kommunikációs készség, Kedves, türelmes személyiség, Jó problémamegoldó képesség
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-01-12
Állás, munka még: MEFA-Nyílászárók Kft.>