
Csatlakozz te is a csapatunkhoz!
Irodavezető asszisztens (Szeged, részmunkaidő)
Kik vagyunk?
Cégünk 30 év tapasztalatával áll ügyfelei rendelkezésére a nemzetközi környezetben való egyedi szoftverfejlesztés és az informatikai tanácsadás területén.
Csapatunkat a jó személyes kapcsolatok és a több évre visszatekintő közös szakmai pályafutás kovácsolta erős és összetartó kollektívává. Kollégáink cégünk felé tapasztalható magas szintű elkötelezettségét és motiváltságát bizonyítja a rendkívül alacsony fluktuáció és az évek óta töretlen létszámbővülés is.
Jelenleg újonnan nyíló szegedi irodánkba keressük részmunkaidős irodavezető asszisztens kollégánkat.
Miért válassz minket?
- 4 vagy 6 órás munkaidő
- Versenyképes, tapasztalathoz illeszkedő jövedelem
- Cafeteria-juttatások
- Nemzetközi környezet
- Hibrid munkavégzés (heti 2 nap home office)
- Lehetőség akár két nyelv fejlesztésére (angol, német)
- Egy összetartó, befogadó csapat
- Szakmai képzési lehetőségek
- Önálló, felelős munka egy támogató közegben
Te vagy az ideális jelölt számunkra, ha rendelkezel az alábbiakkal:
- Felsőfokú végzettség
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- A napi munkához és kommunikációhoz német nyelvtudás
Előnyt jelent:
- Angol nyelvtudás
- Toborzási tapasztalat
Az alábbi feladatok várnak rád:
- Az iroda napi működéséhez kapcsolódó adminisztrációs és operatív feladatok ellátása
- Adminisztrációs rendszer kialakítása és működtetése
- Irodai háttérmunka szervezése
- Beszerzések irányítása
- HR és marketing folyamatok támogatása
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
Jelentkezés módja:
Önéletrajzodat, bérigény megjelölésével a„Jelentkezem” gombra kattintva várjuk.