Pályázatot hirdet az alábbi állás betöltésére:

Irodavezető - asszisztens

Feladatok:

  • A napi adminisztrációs teendők ellátása, iratrendezés, dokumentumok archiválása;
  • Postaforgalom koordinálása, beérkező és kimenő levelek, küldemények kezelése, iktatása, továbbítása, feladása;
  • Az iroda működtetésével kapcsolatos operatív teendők ellátása;
  • Ügyfelek, vendégek fogadása, eligazítása;
  • Irodai berendezések ellenőrzése, kapcsolattartás a szervízzel;
  • Dolgozói igazolások kiállítása, kezelése;
  • Dolgozók ki-, és beléptetése;
  • Munkaszerződések és munkaköri leírások elkészítése és módosítása;
  • Jelenléti ívek kezelése;
  • Bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése, egyeztetése, ellenőrzése;
  • Közvetlen kapcsolattartás a területi vezetőkkel;
  • A HR terület érintő jogszabályi előírások nyomon követése és érvényesítése cégen belül;
  • Házipénztár kezelése.

Elvárások

  • Jó tervező, szervező, kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség;
  • Határozott, magabiztos fellépés, hatékony problémamegoldó készség;
  • Igény a rendre, rendezettségre;
  • Terhelhetőség, jó alkalmazkodóképesség;
  • Önálló, igényes, gyors és pontos munkavégzés;
  • Segítőkész, megbízható, rugalmas, kedves, udvarias, ügyfélközpontú személyiség;
  • Csapatszellem;
  • Minimum középfokú végzettség;
  • Magabiztos számítástechnikai ismeret (szövegszerkesztő és táblázatkezelő programok ismerete);

Amit kínálunk:

  • Stabil munkahely;
  • Versenyképes javadalmazás;
  • Szakmailag fejlődési lehetőség akár más területek érintésével is;
  • Iparági sajátosságok ismertetése,
  • Elkötelezett és együttműködő vezetést.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Irodavezető
  • Szakmai asszisztens
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1225 Nagytétényi út 254.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.