Állás részletei
-
Cég neve
Barankovics István Alapítvány
-
Munkavégzés helye
Kálvin tér - Budapest, 1092 -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Egyetem
Állás leírása
Feladatok
Kiemelt, napi szintű feladatok
- Az Alapítvány működéséhez kapcsolódó operatív feladatok koordinálása: támogatások, rendezvények, alapítványi projektek és a negyedéves kuratóriumi ülések előkészítése, szabályzatok betartása
- Szerződések előkészítése és kezelése
- Dokumentumok iktatása és feldolgozása (papíralapon és elektronikusan)
- Táblázatok, kimutatások és költségvetések összeállítása és vezetése
Feladatok részletezése:
- Adminisztráció és projektkoordináció
- Beérkező dokumentumok érkeztetése, aláíratása, rendszerezése
- Projektek és pályázatok előkészítése a döntések szerint
- Alapítványi vagy közös programok lebonyolítása (szállás, terem, catering, előadók anyagai)
- Kuratóriumi ülések előkészítése, anyagok összeállítása, meghívók és napirend kiküldése
- Kuratóriumi sorvezető és beszámolók összeállítása
- Jelenléti ívek kezelése; jegyzőkönyv vezetése a kuratóriumi üléseken
- Kuratóriumi döntések és határozatok végrehajtásának adminisztratív támogatása (értesítések, szerződések elkészítése, elszámolások zárása)
- Rendezvények és kiadványok teljes körű nyilvántartása
- Irodai eszközök működésének biztosítása; irodaszerek beszerzése
- Szabadság- és jelenléti nyilvántartások vezetése
- Az Alapítvány szabályzatainak betartása, vezetői megbízások végrehajtása
- Részvétel a vagyonleltár vezetésében
- Szerződések előkészítése partnerekkel
- Heti online irodai megbeszélések szervezése
- Partneradatbázis folyamatos karbantartása
- Együttműködés a honlap tartalomfejlesztőivel (hírek, pályázati döntések, eseményi anyagok gyűjtése)
- Az Alapítvány működtetése (iroda, berendezések, előfizetések)
- Kapcsolattartás
- Az Alapítvány elnökével és alelnökével
- Alapítványi munkatársakkal
- Kuratóriumi és Felügyelőbizottsági tagokkal
- Bankkal, szerződéses partnerekkel, megbízott ügyvédi irodával, számviteli szolgáltatóval
- Pénzügyi feladatok
Támogatások kezelése
- Elnöki és kuratóriumi döntések adminisztrálása
- Támogatási szerződések előkészítése
- Támogatások nyilvántartása, kimutatások készítése
- Negyedéves kuratóriumi tájékoztatók összeállítása
- Elszámolások számszaki, alaki és tartalmi jogszabályi megfelelőségének ellenőrzése
- Támogatottak jogosultságának vizsgálata
- Elszámolások döntésre való előkészítése és határozatok vezetése
Költségvetés kezelése
- Éves költségvetési tervezet összeállítása
- Költségkeretek nyomon követése, időszakos kimutatások
- Pénzügyi tábla vezetése (terv–tény oszlopok)
- Kuratóriumi döntések végrehajtásának előkészítése
- Saját projektek pénzügyi kezelése
Működéshez kapcsolódó pénzügyi adminisztráció
- Számlák és teljesítési igazolások befogadása, ellenőrzése, nyilvántartása
- Utalások előkészítése, aláíratása, kifizetésének ügyintézése
- Bankbizonylatok egyeztetése, eltérések kezelése
- Havi pénzügyi kimutatások összeállítása
- Bankkártyás tranzakciók és euro-kifizetések adminisztrációja
- Irodai és elektronikus iktatási rendszerek karbantartása
- Könyvelés, bérszámfejtés, ellenőrzések számára szükséges anyagok összeállítása
Egyéb feladatok
- Állami Számvevőszék ellenőrzéseihez szükséges adatszolgáltatás
- Az éves beszámoló összeállításához kapcsolódó feladatok, szöveges beszámoló készítése
- Beszámoló jóváhagyásának előkészítése és végleges anyag közzétételének koordinálása
- Éves KSH kötelező adategyeztetés
Elvárások
- Legalább három év releváns szakmai tapasztalat.
- Magabiztos Microsoft Word és Excel ismeret
- Windows operációs rendszer felhasználói szintű ismerete
- Alapvető protokollismeretek
- Határidők és prioritások hatékony kezelése
- Kiváló kommunikációs, szervezőkészség és alkalmazkodóképesség
- Csapatmunkára való nyitottság; együttműködés egy részben távolról dolgozó csapattal
- Kreatív, innovatív problémamegoldó hozzáállás
- A monoton feladatok tartós végzésének képessége
Előnyt jelent
- pénzügyi végzettség
- szakmai tapasztalat
Amit kínálunk
Belvárosi irodába rugalmas munkaidővel keresünk munkatársat.
Munkahelyi extrák
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Barankovics István Alapítvány a magyar és az európai kereszténydemokrácia modern értékeit képviselő szervezet. Feladatának tekinti, hogy ápolja a keresztény politizálás előremutató hagyományait, erősítse a keresztény közéletet és keressen kereszténydemokrata szellemiségű választ a 21. század társadalmi-politikai kihívásaira.
Alapítványunk teljes körű adminisztrációs, pénzügyi, könyvelés-előkészítési, valamint projekt-szervezési és megvalósítási feladatok ellátására keres új munkatársakat.
Weboldalunk elérhetősége: https://barankovics.hu/
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja a magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
