Barankovics István Alapítvány logó

Irodavezető, alapítványi főmunkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Barankovics István Alapítvány

  • Munkavégzés helye

    Kálvin tér - Budapest, 1092
  • Fizetés

    Br. 650e - 750e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Kiemelt, napi szintű feladatok

  • Az Alapítvány működéséhez kapcsolódó operatív feladatok koordinálása: támogatások, rendezvények, alapítványi projektek és a negyedéves kuratóriumi ülések előkészítése, szabályzatok betartása
  • Szerződések előkészítése és kezelése
  • Dokumentumok iktatása és feldolgozása (papíralapon és elektronikusan)
  • Táblázatok, kimutatások és költségvetések összeállítása és vezetése


Feladatok részletezése:

  1. Adminisztráció és projektkoordináció
  • Beérkező dokumentumok érkeztetése, aláíratása, rendszerezése
  • Projektek és pályázatok előkészítése a döntések szerint
  • Alapítványi vagy közös programok lebonyolítása (szállás, terem, catering, előadók anyagai)
  • Kuratóriumi ülések előkészítése, anyagok összeállítása, meghívók és napirend kiküldése
  • Kuratóriumi sorvezető és beszámolók összeállítása
  • Jelenléti ívek kezelése; jegyzőkönyv vezetése a kuratóriumi üléseken
  • Kuratóriumi döntések és határozatok végrehajtásának adminisztratív támogatása (értesítések, szerződések elkészítése, elszámolások zárása)
  • Rendezvények és kiadványok teljes körű nyilvántartása
  • Irodai eszközök működésének biztosítása; irodaszerek beszerzése
  • Szabadság- és jelenléti nyilvántartások vezetése
  • Az Alapítvány szabályzatainak betartása, vezetői megbízások végrehajtása
  • Részvétel a vagyonleltár vezetésében
  • Szerződések előkészítése partnerekkel
  • Heti online irodai megbeszélések szervezése
  • Partneradatbázis folyamatos karbantartása
  • Együttműködés a honlap tartalomfejlesztőivel (hírek, pályázati döntések, eseményi anyagok gyűjtése)
  • Az Alapítvány működtetése (iroda, berendezések, előfizetések)

 

  1. Kapcsolattartás
  • Az Alapítvány elnökével és alelnökével
  • Alapítványi munkatársakkal
  • Kuratóriumi és Felügyelőbizottsági tagokkal
  • Bankkal, szerződéses partnerekkel, megbízott ügyvédi irodával, számviteli szolgáltatóval

 

  1.  Pénzügyi feladatok

Támogatások kezelése

  • Elnöki és kuratóriumi döntések adminisztrálása
  • Támogatási szerződések előkészítése
  • Támogatások nyilvántartása, kimutatások készítése
  • Negyedéves kuratóriumi tájékoztatók összeállítása
  • Elszámolások számszaki, alaki és tartalmi jogszabályi megfelelőségének ellenőrzése
  • Támogatottak jogosultságának vizsgálata
  • Elszámolások döntésre való előkészítése és határozatok vezetése


Költségvetés kezelése

  • Éves költségvetési tervezet összeállítása
  • Költségkeretek nyomon követése, időszakos kimutatások
  • Pénzügyi tábla vezetése (terv–tény oszlopok)
  • Kuratóriumi döntések végrehajtásának előkészítése
  • Saját projektek pénzügyi kezelése


Működéshez kapcsolódó pénzügyi adminisztráció

  • Számlák és teljesítési igazolások befogadása, ellenőrzése, nyilvántartása
  • Utalások előkészítése, aláíratása, kifizetésének ügyintézése
  • Bankbizonylatok egyeztetése, eltérések kezelése
  • Havi pénzügyi kimutatások összeállítása
  • Bankkártyás tranzakciók és euro-kifizetések adminisztrációja
  • Irodai és elektronikus iktatási rendszerek karbantartása
  • Könyvelés, bérszámfejtés, ellenőrzések számára szükséges anyagok összeállítása


Egyéb feladatok

  • Állami Számvevőszék ellenőrzéseihez szükséges adatszolgáltatás
  • Az éves beszámoló összeállításához kapcsolódó feladatok, szöveges beszámoló készítése
  • Beszámoló jóváhagyásának előkészítése és végleges anyag közzétételének koordinálása
  • Éves KSH kötelező adategyeztetés

Elvárások

  • Legalább három év releváns szakmai tapasztalat.
  • Magabiztos Microsoft Word és Excel ismeret
  • Windows operációs rendszer felhasználói szintű ismerete
  • Alapvető protokollismeretek
  • Határidők és prioritások hatékony kezelése
  • Kiváló kommunikációs, szervezőkészség és alkalmazkodóképesség
  • Csapatmunkára való nyitottság; együttműködés egy részben távolról dolgozó csapattal
  • Kreatív, innovatív problémamegoldó hozzáállás
  • A monoton feladatok tartós végzésének képessége

Előnyt jelent

  • pénzügyi végzettség
  • szakmai tapasztalat 

Amit kínálunk

Belvárosi irodába rugalmas munkaidővel keresünk munkatársat.
 

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Barankovics István Alapítvány a magyar és az európai kereszténydemokrácia modern értékeit képviselő szervezet. Feladatának tekinti, hogy ápolja a keresztény politizálás előremutató hagyományait, erősítse a keresztény közéletet és keressen kereszténydemokrata szellemiségű választ a 21. század társadalmi-politikai kihívásaira.

Alapítványunk teljes körű adminisztrációs, pénzügyi, könyvelés-előkészítési, valamint projekt-szervezési és megvalósítási feladatok ellátására keres új munkatársakat.

Weboldalunk elérhetősége: https://barankovics.hu/

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja a magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!


Álláshirdetés jelentése