Irodai szakasszisztens

Szeretnél egy profi műszaki-tervezői csapat irodai asszisztense lenni?

Cégünk, a Sentimento Kft. érdi munkavégzéssel, lelkes, dinamikus munkatársat keres, aki nemcsak hatékony és precíz, de fontosak számára az emberi értékek.

Mivel foglalkozunk?

Gyógyszer- és élelmiszeripar területén dolgozunk, főleg egyedi igény szerint. Ipari ingatlanok teljes körű tervezését is végezzük. Speciális gépek tervezésével, gyártásával, karbantartásával, javításával és telepítésével is foglalkozunk.

Ha csatlakozol a csapatunkhoz, több területen számítunk irodavirtuóz képességeidre:

  • a feladatod lesz a vendégek fogadása, kávéval kínálása, bejövő hívások, posta kezelése,
  • fontos, hogy tudj önállóan leveleket, e-maileket fogalmazni magyar és angol nyelven és merj megszólalni angolul  legalább társalgási szinten,
  • a munkaköröd része a projekt adminisztráció, műszaki és irodai eszközök beszerzése, vàmolás, szállítólevelek és számlák elkészítése és számos általános irodaszervezési feladat, melyekről szívesen beszélgetünk veled, ha interjúzni fogunk.

Téged keresünk, ha

  • felsőfokú végzettséged van,
  • rendelkezel jó szervező- és problémamegoldó készséggel,
  • határozott és pozitív személyiségnek tartod magad,
  • szót értesz szinte bárkivel,
  • szeretsz és tudsz ötletelni, proaktív személyiség vagy
  • bírod a strapát és a pozitív stresszt, tudsz és szeretsz pörögni
  • tudsz és akarsz csapattagként tevékenykedni,
  • a megfelelő tudás megszerzése után tudj önállóan, önmagad munkájára felelősséget vállalva dolgozni,
  • magabiztos felhasználói szinten tudod kezelni az MS Office alap szoftvereit. Nem kell, hogy Word és Excel guru legyél, de fontos, ha megalapozott tapasztalataid legyenek.
  • van hasonló területen szerzett tapasztalatod

Ha velünk tartasz, számíthatsz

  • személyes fejlődési lehetőségre,
  • folyamatosan fejlődő, stabil vállalati háttérre,
  • változatos, kihívásokkal teli feladatokra,
  • dinamikus, támogató munkakörnyezetre,
  • változatos munkakörre,
  • hosszú távú munkalehetőségre, stabil jövedelemre

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Érd

Jelentkezés módja:

Ha csatlakozni szeretnél hozzánk, várjuk fényképes önéletrajzod. Kérünk, hogy a jelentkezésed kísérőlevelében nevezz meg egy referenciaszemélyt, akitől képet kaphatunk korábbi munkádról.