BECK AND PARTNERS Kft.

Koordinátor

Partnerünk a világ vezető minőségellenőrző, vizsgáló és tanúsító szervezete. Több mint 140 országban 85000 jól képzett alkalmazott összesen 1800 irodában és laboratóriumban biztosítja a magas színvonalú munkát. Az 1878-ban alapított, a svájci Genfből irányított vállalatcsoport szinte a világ összes országában jelen van képviseleteivel, szolgáltatásaival.

A cégcsoport magyarországi leányvállalata 1991 óta működik Magyarországon. A cég főbb tevékenységei: tanúsítás, ellenőrzés, laboratóriumi vizsgálat, oktatás.

Rendszer- és szolgáltatástanúsítás üzletáguk új munkatársat keres
KOORDINÁTOR
munkakörbe.

Főbb feladatok, munkák:

  • Tanúsítási területen, meglévő ügyfelekkel kapcsolatos irodai, koordinátori feladatok ellátása
  • Az ügyfelek magas színvonalú, segítőkész, udvarias kiszolgálása, tájékoztatása szóban és írásban
  • Kapcsolattartás partnercégekkel, valamint a megbízónk más leányvállalataival

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • 1-2 éves munkatapasztalat
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Vevőközpontú szemlélet
  • Jó kommunikációs és konfliktuskezelő készség
  • Jó megfigyelő, elemző és problémamegoldó képesség
  • Pozitív gondolkodásmód, feladat iránti elkötelezettség
  • Rugalmas és terhelhető személyiség

Amit kínálunk:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Stabil, nagyvállalati háttér
  • Megbízhatóság
  • Korrekt fizetés, juttatások

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető
  • Vevőszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.