Bővülő csapatunkba

Irodai/Kereskedelmi asszisztens

munkatársat keresünk.

 

Épületgépészeti tervezéssel, karbantartással, épületautomatika kivitelezéssel foglalkozik vállalkozásunk

Feladatok:

általános adminisztrációs feladatok ellátása (bejövő számlák formai és tartalmi ellenőrzése, kimenő levelek,- számlák kezelése, irodaszer rendelések lebonyolítása, árajánlatkészítés, üzleti utak szervezése, csapatépítő programok szervezése stb.)
kapcsolószekrénygyártás előkészítési folyamatainak adminisztrációja
árukészlet nyilvántartó program kezelése 
gyártástámogatási rendszerben való részvétel, anyagrendelések
beszerzési területen dolgozó kollégák munkájának támogatása, koordinálása
kapcsolattartás beszállítókkal, vevőkkel

 

Belépés: azonnal, győri (Ipari Park) munkavégzéssel

Elvárásaink:

  • 1-2 éves szakmai (irodai,- műszaki ügyintéző) tapasztalat
  • aktív német nyelvismeret, társalgási szinten
  • angol nyelvismeret előny
  • logikus gondolkodás
  • megbízhatóság
  • rugalmasság
  • magabiztos Word / Excel ismeret

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
  • cafeteria juttatás
  • korszerű, kényelmes munkakörülmények
  • vállalatunk stabilitása és biztonsága, hosszútávú munkalehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Győr

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, részletes szakmai önéletrajz mellékelésével.