
50 fős informatikai cégcsoportunk 4 fős adminisztrációs csapatába keresi legújabb tagját
Irodai asszisztens
pozícióba
AMIBEN SZÁMÍTUNK A SEGÍTSÉGEDRE:
- Általános adminisztratív feladatok ellátása, irodai ügyintézés
- Irodavezető napi munkájának adminisztratív támogatása
- Recepció működésében való részvétel (helyettesítés)
- Beszerzések lebonyolítása
- Irodai dokumentációk, számlák, szerződések iktatása, kezelése
- Kimutatások készítése, pénzügyi nyilvántartások naprakész vezetése
- Munkaügyi folyamatok támogatása (munkaügyi és HR, bérszámfejtés, bérkifizetés, béren kívüli juttatások kezelése)
- Munkaügyi adminisztráció vezetése
- Utazásszervezés, utazások elszámoltatása
- Vezetőség napi munkájának támogatása
TÉGED KERESÜNK, HA:
- Az angol nyelvtudásod középfokú
- Jártas vagy az Excel használatában
- Határozottság és talpraesettség jellemez, a problémákat szeretnéd megoldani
- Tudsz önállóan, precízen dolgozni, de nyitott vagy a csapatmunkára is
- Legalább 2 éves tapasztalattal rendelkezel hasonló munkakörben
ELŐNYT JELENT, HA:
- Back office feladatok ellátásában szerzett munkatapasztalat
- Felsőfokú végzettség
- A MS Office magas szintű ismerete
AMIT NYÚJTANI TUDUNK NEKED:
- Hosszú távú munkalehetőség
- Fiatal, barátságos légkör és csapat
- Modern munkahelyi környezet
- Csapatépítő tréningek
- Béren kívüli juttatások
- Járványhelyzet esetére otthoni munkavégzés lehetősége
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adatrögzítő
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Egyéb juttatások:
cafeteria
Munkavégzés helye:
Budapest, XIII. kerület
Jelentkezés módja:
Amennyiben elnyerte a tetszésedet az állás, jelentkezz fényképes önéletrajzoddal, nettó fizetési igényed megjelölésével.