50 fős informatikai cégcsoportunk 4 fős adminisztrációs csapatába keresi legújabb tagját

Irodai asszisztens

pozícióba

AMIBEN SZÁMÍTUNK A SEGÍTSÉGEDRE:

  • Általános adminisztratív feladatok ellátása, irodai ügyintézés
  • Irodavezető napi munkájának adminisztratív támogatása
  • Recepció működésében való részvétel (helyettesítés)
  • Beszerzések lebonyolítása
  • Irodai dokumentációk, számlák, szerződések iktatása, kezelése
  • Kimutatások készítése, pénzügyi nyilvántartások naprakész vezetése
  • Munkaügyi folyamatok támogatása (munkaügyi és HR, bérszámfejtés, bérkifizetés, béren kívüli juttatások kezelése)
  • Munkaügyi adminisztráció vezetése
  • Utazásszervezés, utazások elszámoltatása
  • Vezetőség napi munkájának támogatása

TÉGED KERESÜNK, HA:

  • Az angol nyelvtudásod középfokú
  • Jártas vagy az Excel használatában
  • Határozottság és talpraesettség jellemez, a problémákat szeretnéd megoldani
  • Tudsz önállóan, precízen dolgozni, de nyitott vagy a csapatmunkára is
  • Legalább 2 éves tapasztalattal rendelkezel hasonló munkakörben

ELŐNYT JELENT, HA:

  • Back office feladatok ellátásában szerzett munkatapasztalat
  • Felsőfokú végzettség
  • A MS Office magas szintű ismerete

AMIT NYÚJTANI TUDUNK NEKED:

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatal, barátságos légkör és csapat
  • Modern munkahelyi környezet
  • Csapatépítő tréningek
  • Béren kívüli juttatások
  • Járványhelyzet esetére otthoni munkavégzés lehetősége

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

cafeteria

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület

Jelentkezés módja:

Amennyiben elnyerte a tetszésedet az állás, jelentkezz fényképes önéletrajzoddal, nettó fizetési igényed megjelölésével.