Irodai Asszisztens

Szerinted is rend a lelke mindennek? Szívesen lennél egy folyamatosan nyüzsgő csapat segítő szelleme, aki rendszert visz a mindennapokba?

Képzelj el egy rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, több mint 60 fős, lendületes csapatot, ahol az új kolléga vonatkozásában a senioritás kevésbé, ám a rátermettség és az elhivatottság annál inkább számít. Ez a csapat dolgozik azon, hogy a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve magas szintű szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területeken. 

Ha úgy érzed, hogy tudsz azonosulni velünk és irodánk „motorjaként” mindennapjaink szervezettsége és ütemezhetőségének fenntartására rátermettnek érzed magad, akkor csatlakozz hozzánk!

Mi a feladata az Asszisztensnek?

  • kollégák munkájának adminisztratív támogatása,
  • napi adminisztrációs feladatok ellátása-dokumentumok kezelése és rendszerezése, nyilvántartás naprakész vezetése (levelek, számlák, szerződések),
  • postázással kapcsolatos feladatok ellátása,
  • az iroda napi működéséhez szükséges eszközök beszerzése, nyilvántartása és irodai berendezések működésének biztosítása,
  • az irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás,
  • kapcsolattartás a cég külföldi és belföldi partnereivel, telefonhívások kezelése, üzenetek továbbítása, belső kommunikáció támogatása,
  • kapcsolattartás a külföldi munkavállalókkal,
  • projektfeladatok adminisztrációs támogatása,
  • vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése,
  • céges utazások szervezése.

Ha az alábbi tulajdonságok jellemzőek rád, jelentkezz!

  • igényesség, precíz munkavégzés,
  • önálló munkavégzés,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • legalább középiskolai végzettség,
  • minimum egy-két év munkatapasztalat,

Amennyiben az alábbiaknak is megfelelsz, ideális jelölt vagy:

  • gazdasági, pénzügyi tájékozottság,
  • magabiztos angol nyelvtudás,
  • műszaki/mérnöki területek iránti érdeklődés,
  • B kategóriás jogosítvány és járművezetői rutin.

Amiért érdemes nálunk dolgozni:

  • jófej munkatársak és közvetlen vezetőség,
  • aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében,
  • lelkes, támogató, fiatalos, háttér igényes munkakörnyezet,
  • hosszú távú, kiszámítható jövőkép,
  • versenyképes fizetés.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Irodavezető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésedet, fényképes, szakmai önéletrajzodat, a bérigényed megjelölésével, PDF formátumban a Jelentkezem gombra kattintva tudod elküldeni.