A KLÁRIS IRODAHAJÓ

pályázatot hirdet irodai asszisztens / ügyintéző munkakör betöltésére.

www.klaris.hu    www.irodahajo.hu

 

Legyen a Kláris Kiadó és Művészeti Műhely csapatának tagja!

Keressük azt a kollegánkat, aki képes két nagyon különböző tevékenységet párhuzamosan ellátni: aki örömmel és lelkesedéssel terjeszti a pedagógia és szellemtudományi könyveinket, és szívesen tölti napjait az Irodahajó recepcióján, és gondnoka az Irodahajónak.

Cégünk 2002-ben alakult, világjobbító szándékból vezérelve. A Kláris Irodahajó Magyarország egyetlen irodahajója, elkötelezett csapatunk üzemeltetésében. A Kláris Könyvkiadó pedagógiai, szépirodalmi és ismeretelméleti könyveket ad ki és juttat el az érdeklődőknek.

Ha Ön szívesen dolgozna egy természetközeli munkahelyen, a Dunán, a belváros közepén, és érdekli a változatos munka és az innovatív, újszerű könyvek terjesztése, ha szívesen dolgozna velünk, akkor jelentkezzen

IRODAI ASSZISZTENS / ÜGYINTÉZŐ

 munkakörünkbe!

Ha

  • Ön önálló gondolkodásmódú, de tud alkalmazkodni a vezetője elvárásaihoz,
  • a vezető távollétében is felelősségteljesen és önállóan el tudja látni feladatait,
  • képes a cég érdekeit maximálisan képviselni,
  • precíz, pontos, a munkájával szemben pedig elhivatott,
  • ráadásul kedves, jó fej, aki szeretne hasonlóan segítőkész kollégákkal dolgozni

 

akkor Önt keressük!

FELADATOK:

  • Az irodahajó napi működéséhez kapcsolódó feladatok ellátása: tárgyaló helyiségeknek, a hajó teraszainak és fedélzetének, bejáratának, a teakonyhának és a recepciónak a rendben tartása, a teremfoglalások koordinálása, posta átvétele.
  • Az irodahajó irodáinak bérbeadásával / üzemeltetésével kapcsolatos ügyintézés, közüzemi szolgáltatókkal való kapcsolattartás stb.
  • Aktív kapcsolattartás hivatalokkal, külsős munkatársakkal és alvállalkozókkal.

 

  • A Kláris Kiadó könyvterjesztési tevékenységének ellátása: a könyvkiadó könyvterjesztőivel való kapcsolattartás, fogyásjelentések bekérése és elkészítése.
  • Új terjesztők felkutatása, a könyvek népszerűsítése.
  • Könyvajánlók készítése, rendezvények szervezése, kihelyezett könyvárusítások lebonyolítása.
  • Könyvleltár és kimutatások készítése, a raktár és terjesztők állományának figyelemmel kísérése.
  • Új könyvek kiadása esetén a könyv létrehozásának támogatása.

 

  • Ügyvezetői asszisztencia, tervezett és ad-hoc jellegű szervezési teendők.
  • Telefonhívások kezelése, dokumentumok naprakészen tartása.
  • Az irodai technikai infrastruktúrában felmerülő problémák megoldásának menedzselése, IT partnerekkel való kapcsolattartás.
  • Költségszámlák és házipénztár kezelése.
  • Könyvelési anyagok előkészítése, könyvelővel való kapcsolattartás.

ÖNT KERESSÜK, AMENNYIBEN:

  • Főiskolai vagy egyetemi szintű diplomával rendelkezik. 
  • Legalább 3 évet dolgozott irodai asszisztensi pozícióban.
  • Szereti az Excelt és tud olvasni a sorok között (összetett függvények)
  • Kitűnő kommunikációs készsége remek szervezőkészséggel és kreativitással párosul
  • Képes párhuzamosan több dologra koncentrálni, ugyanakkor a feladatok priorizálásával nincsenek nehézségei
  • Élvezi a változatos munkát, amelyben átlátja és felelősen végigviszi az egyes folyamatokat
  • Remek a memóriája és / vagy jól használja a feladatkezelőket, jegyzetfüzetet
  • Dinamikus, nyitott, rugalmas személyiség.

ELVÁRÁSOK:

  • Főiskolai vagy egyetemi szintű diploma. 
  • 2-3 éves általános irodai asszisztensi tapasztalat
  • Megbízható, nyitott, kedves, kommunikatív, proaktív személyiség
  • Felhasználó szintű MS Office ismeretek (Word, Excel)

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Magabiztos angol középszintű nyelvtudás szóban és írásban
  • Ingatlanüzemeltetésben szerzett gyakorlat.
  • Könyvkiadásban és könyvterjesztésben szerzett tapasztalatok. 

AMIT MI NYÚJTUNK:

  • Stabil munkahely
  • Kellemes környezet
  • Szakmai támogatás és fejlődési lehetőségek (matrózképzés stb.)

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Kláris Irodahajó, 1137 Budapest, XIII. kerület, Carl Lutz rakpart 29.

MUNKÁBAÁLLÁS IDEJE:

Megállapodás szerint

Jelentkezés módja:

Kérjük, a következőket nyújtsa be:

  • fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz
  • motivációs levél; ebben erre a kérdésre keressük a választ: miért a mi cégünkben kíván dolgozni?
  • a bérigény megjelölése
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok)
  • nyelvismeretet igazoló okirat(ok)

Motivációs levél és a bérigény megjelölése nélkül a pályázatot nem áll módunkban értékelni!

A beérkezett pályázatokat bizalmasan kezeljük.