
A KLÁRIS IRODAHAJÓ
pályázatot hirdet irodai asszisztens / ügyintéző munkakör betöltésére.
www.klaris.hu www.irodahajo.hu
Legyen a Kláris Kiadó és Művészeti Műhely csapatának tagja!
Keressük azt a kollegánkat, aki képes két nagyon különböző tevékenységet párhuzamosan ellátni: aki örömmel és lelkesedéssel terjeszti a pedagógia és szellemtudományi könyveinket, és szívesen tölti napjait az Irodahajó recepcióján, és gondnoka az Irodahajónak.
Cégünk 2002-ben alakult, világjobbító szándékból vezérelve. A Kláris Irodahajó Magyarország egyetlen irodahajója, elkötelezett csapatunk üzemeltetésében. A Kláris Könyvkiadó pedagógiai, szépirodalmi és ismeretelméleti könyveket ad ki és juttat el az érdeklődőknek.
Ha Ön szívesen dolgozna egy természetközeli munkahelyen, a Dunán, a belváros közepén, és érdekli a változatos munka és az innovatív, újszerű könyvek terjesztése, ha szívesen dolgozna velünk, akkor jelentkezzen
IRODAI ASSZISZTENS / ÜGYINTÉZŐ
munkakörünkbe!
Ha
- Ön önálló gondolkodásmódú, de tud alkalmazkodni a vezetője elvárásaihoz,
- a vezető távollétében is felelősségteljesen és önállóan el tudja látni feladatait,
- képes a cég érdekeit maximálisan képviselni,
- precíz, pontos, a munkájával szemben pedig elhivatott,
- ráadásul kedves, jó fej, aki szeretne hasonlóan segítőkész kollégákkal dolgozni
akkor Önt keressük!
FELADATOK:
- Az irodahajó napi működéséhez kapcsolódó feladatok ellátása: tárgyaló helyiségeknek, a hajó teraszainak és fedélzetének, bejáratának, a teakonyhának és a recepciónak a rendben tartása, a teremfoglalások koordinálása, posta átvétele.
- Az irodahajó irodáinak bérbeadásával / üzemeltetésével kapcsolatos ügyintézés, közüzemi szolgáltatókkal való kapcsolattartás stb.
- Aktív kapcsolattartás hivatalokkal, külsős munkatársakkal és alvállalkozókkal.
- A Kláris Kiadó könyvterjesztési tevékenységének ellátása: a könyvkiadó könyvterjesztőivel való kapcsolattartás, fogyásjelentések bekérése és elkészítése.
- Új terjesztők felkutatása, a könyvek népszerűsítése.
- Könyvajánlók készítése, rendezvények szervezése, kihelyezett könyvárusítások lebonyolítása.
- Könyvleltár és kimutatások készítése, a raktár és terjesztők állományának figyelemmel kísérése.
- Új könyvek kiadása esetén a könyv létrehozásának támogatása.
- Ügyvezetői asszisztencia, tervezett és ad-hoc jellegű szervezési teendők.
- Telefonhívások kezelése, dokumentumok naprakészen tartása.
- Az irodai technikai infrastruktúrában felmerülő problémák megoldásának menedzselése, IT partnerekkel való kapcsolattartás.
- Költségszámlák és házipénztár kezelése.
- Könyvelési anyagok előkészítése, könyvelővel való kapcsolattartás.
ÖNT KERESSÜK, AMENNYIBEN:
- Főiskolai vagy egyetemi szintű diplomával rendelkezik.
- Legalább 3 évet dolgozott irodai asszisztensi pozícióban.
- Szereti az Excelt és tud olvasni a sorok között (összetett függvények)
- Kitűnő kommunikációs készsége remek szervezőkészséggel és kreativitással párosul
- Képes párhuzamosan több dologra koncentrálni, ugyanakkor a feladatok priorizálásával nincsenek nehézségei
- Élvezi a változatos munkát, amelyben átlátja és felelősen végigviszi az egyes folyamatokat
- Remek a memóriája és / vagy jól használja a feladatkezelőket, jegyzetfüzetet
- Dinamikus, nyitott, rugalmas személyiség.
ELVÁRÁSOK:
- Főiskolai vagy egyetemi szintű diploma.
- 2-3 éves általános irodai asszisztensi tapasztalat
- Megbízható, nyitott, kedves, kommunikatív, proaktív személyiség
- Felhasználó szintű MS Office ismeretek (Word, Excel)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Magabiztos angol középszintű nyelvtudás szóban és írásban
- Ingatlanüzemeltetésben szerzett gyakorlat.
- Könyvkiadásban és könyvterjesztésben szerzett tapasztalatok.
AMIT MI NYÚJTUNK:
- Stabil munkahely
- Kellemes környezet
- Szakmai támogatás és fejlődési lehetőségek (matrózképzés stb.)
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Kláris Irodahajó, 1137 Budapest, XIII. kerület, Carl Lutz rakpart 29.
MUNKÁBAÁLLÁS IDEJE:
Megállapodás szerint
Jelentkezés módja:
Kérjük, a következőket nyújtsa be:
- fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz
- motivációs levél; ebben erre a kérdésre keressük a választ: miért a mi cégünkben kíván dolgozni?
- a bérigény megjelölése
- iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat(ok)
- nyelvismeretet igazoló okirat(ok)
Motivációs levél és a bérigény megjelölése nélkül a pályázatot nem áll módunkban értékelni!
A beérkezett pályázatokat bizalmasan kezeljük.