pályázatot hirdet az alábbi állás betöltésére

Irodai asszisztens

A Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt., amely tőkeprogramjai révén a hazai növekedő kis- és középvállalkozások teljes köre számára biztosít tőkét termékfejlesztésük, piaci bővülésük, illetve exporttevékenységük finanszírozásához:

Főbb feladatok

  • Tárgyalások, értekezletek megszervezése és előkészítése, ügyfelek fogadása
  • Bejövő hívások, telefonok, kezelése, bejövő és kimenő dokumentumok kezelése és iktatása.
  • Iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése, készletek figyelése, rendelések rögzítése és nyomon követése
  • Kimutatások, elszámolások, statisztikák készítése
  • Nyilvántartások naprakészen tartása, adatrögzítés,
  • Kapcsolattartás az irodafenntartást végző külsős partnerekkel
  • Egyéb általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú, preferáltan gazdasági, végzettség
  • Preferáltan 1-3 éves hasonló munkakörben eltöltött tapasztalat, de pályakezdők jelentkezését is várjuk
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Rendszerszemléletű gondolkodás
  • Konstruktív munkavégzés, szakmai igényesség
  • Határidők pontos betartása
  • Igény a folyamatos tanulásra és változó feladatok elvégzésére
  • Angol nyelvtudás

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Személyi asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1072 Budapest, Rákóczi út 42.

Jelentkezés módja:

Amennyiben érdekes lehet a pozíció kérlek keress bennünket a "Jelentkezem" gombra kattintva.