
A partnercégünk egy dinamikusan növekvő, technológia-orientált nagyvállalat, amely szemészeti implantátumok és műtéti eszközök gyártásában vezető szerepet tölt be Európában. Zsámbéki központjában találhatóak a kutatás-fejlesztés, a gyártás, a logisztika és a minőségirányítás részlegei, míg Budapesten, Franciaországban és Csehországban lokális, Genfben pedig nemzetközi kereskedelmi irodát működtet. A partnerünk több, mint 60 országba exportál, a legfontosabb piacai között van Németország, ahol partnercégeken keresztül jelentős a piaci részesedése.
A partnercégünk új munkatársat keres az alábbi pozícióba:
Irodai asszisztens/ Recepciós
részmunkaidős
Feladatok:
- cég ügyfeleinek, partnereinek és vendégeinek fogadása
- bejövő dokumentumok fogadása és szétosztása, lefűzése, visszakeresése, iktatása számítógépes rendszerben
- kimenő dokumentumok nyilvántartása
- csomagok feladása futárszolgálaton keresztül
- cégszintű szerződések nyilvántartásának kezelése
- belföldi és külföldi telefonok fogadása
- irodai eszközök követése, beszerzése
Elvárások:
- minimum érettségi
- adminisztratív munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
- társalgási szintű angol nyelvtudás (elsősorban szóban)
- felhasználói szintű informatikai ismeretek (Word, Excel, Outlook)
- precíz, alapos munkavégzés
- proaktivitás, megbízhatóság, rugalmasság, ügyfélközpontúság
Előny:
- tárgyalóképes angol nyelvtudás
- legalább 1-2 éves recepciós munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- dinamikusan fejlődő innovatív vállalat stabil háttérrel
- versenyképes fizetés, béren kívüli juttatások
- cafeteria (szép kártya, magán-egészségügyi ellátás, óvodai, bölcsődei, iskolai támogatás)
- konferenciákon, tréningeken, kiállításokon és szakmai rendezvényeken való részvétel lehetősége
- legkorszerűbb technológiák megismerése
- csapatmunka egy fiatalos és energikus csapatban
Munkavégzés ideje:
- Részmunkaidőben napi 6 órában:
- hétfőtől péntekig 08:00-14:00
JELENTKEZÉS MÓDJA:
Az önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk: