KLZ SOLUTIONS Kft.

IRODAI ASSZISZTENS – JOGI TERÜLET (TELJES- VAGY RÉSZMUNKAIDŐ)

Csatlakozz nagyvállalati környezetben működő jogi és értékesítési területeket támogató csapatunkhoz. Ha szeretnéd egy mozgalmas, ügyfélközpontú területen kipróbálni magad, jó kommunikációs készséggel rendelkezel, munkádat a precizitás és az önálló ügyvitel jellemzik, gyorsan meglátod egy ügy lényegét akkor itt a helyed! Fontos, hogy a munkakör követeléskezeléssel kapcsolatos tevekénységet is tartalmaz, így az ügyviteli szoftverek készségszintű használata mellett az asszertív kommunikáció is lényegi eleme az elvárásainknak. Az ÁNYK és Microsec programok ismerete, nagyvállalati // banki környezet, szerződésfeldolgozással kapcsolatos tapasztalat kifejezett előnynek számít azonban nem követelmény. A pozíció 4,6 és 8 órában is vállalható, emiatt kérjük a jelentkezésnél valamilyen formában egyértelműen megadni, hogy Ön milyen munkaidőben tudná vállalni a pozíciót!

Főbb feladatok

  • Beérkező levelek iktatása és rendszerezése
  • Végrehajtókkal és más hatóságokkal történő kapcsolattartás
  • Ügyfelekkel történő telefonos, és írásbeli kapcsolattartás önálló iratszerkesztéssel
  • Egyéb adminisztratív feladatok

Munkakör betöltésének feltételei

  • Részmunkaidő esetén a későbbiekben nyitottság a 8 órás munkavégzésre
  • Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Önálló munkavégzés
  • Monotonitás tűrés
  • Jó kommunikációs képesség
  • Pontosság
  • Megbízhatóság
  • Microsoft Word és Excel magabiztos használata

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Ügyvédi irodában, vagy más jogi területen szerzett tapasztalat

Amit nyújtani tudunk

  • Rugalmas munkaidő
  • Próbaidőt követően home office lehetősége
  • Számunkra a kollégáink és a jelentkezők egészsége a legfontosabb, emiatt a kiválasztás teljes folyamatát online eszközökkel oldjuk meg (pl.: videóinterjú Microsoft Teams - ingyenes -felületen)
  • A pozíció 4,6 és 8 órában is vállalható, emiatt kérjük a jelentkezésnél valamilyen formában egyértelműen megadni, hogy Ön milyen munkaidőben tudná vállalni a pozíciót!

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Titkárnő, Titkár
  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség
  • Részmunkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés!

A „Jelentkezem” gombra kattintva.