Az ingatlan.com az online piac meghatározó szereplőjeként saját webes termékek fejlesztésével foglalkozik. Immár 21 éve lehetünk büszkék arra, hogy magyar tulajdonú cégben, Magyarországon hozunk létre világszínvonalú webes szolgáltatásokat. Mi készítjük az ingatlan.com-ot, az iroda.hu-t és a money.hu-t.

A folyamatos fejlődés, növekedés miatt úgy érezzük, szükségünk vagy egy irodai asszisztensre, aki segíti a back office területek (Gazdasági, Jogi, valamint HR csapat) és a 150 fős munkavállalói csapatunk közötti adminisztratív teendők ellátását kapcsolattartással, nyomonkövetéssel és folyamatoptimalizálással.

 

IRODAI ASSZISZTENS

Amiben számítunk a támogatásodra:

  • külsős vendégek fogadása
  • pénzügyi terület támogatása:
    • különböző nyilatkozatok aláíratása, nyomonkövetése
    • számlák adminisztrálása
    • szerződések iktatása
    • utazási támogatás adminisztrálása
  • mobil flottával kapcsolatos ügyintézés
  • postázás
  • külföldi konferenciautak szervezése a vezetőség számára

Jelentkezz, ha…

  • szereztél már legalább 2 éves tapasztalatot hasonló munkakörben
  • megbízható vagy és jól kezeled a bizalmas információkat
  • gyorsan, de precízen dolgozol
  • törekszel a folyamatos fejlődésre és a folyamatok optimalizálására
  • és legalább írásban tudsz angolul kommunikálni

Amire biztosan számíthatsz nálunk:

  • jófej, fiatalos csapattal dolgozhatsz együtt
  • menő irodában
  • és válogathatsz a céges jóságok között

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.