
HRCV Kft.
Munkatársat keresünk
Irodai asszisztens
pozícióba.
Van élet az iktatáson túl! Az irodai munka is lehet változatos és érdekes! Ha nem akarsz az monoton munkába belefásulni, akkor téged vár irodai asszisztensi pozíciónk.
Budapesti ingatlanforgalmazó vállalat vagyunk és zuglói irodaházunkba várjuk új kolleganőnket vagy kollegánkat.
Főbb feladatok, munkák:
- te lehetsz az iroda közepe: gondoskodsz az iroda működéséről
- előkészíted a tárgyalót a meetingekre és fogadod a vendégeket
- besegítesz a folyamatban lévő projektek, illetve az iroda adminisztrációjába
- tartod a kapcsolatot beszállítókkal, vevőkkel, egyéb ügyfelekkel, sőt egyes esetekben a hivatalokkal is
- támogatod a vezetőség munkáját
- eszközbeszerzéseket bonyolítasz
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség
- Office programok ismerete
- Önállóság, problémamegoldó készség és precizitás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Pénzügyi területen vagy ingatlanüzemeltetésben némi tapasztalatod
- dolgoztál már számlázó programmal
- meg tud szólalni angolul
Amit kínálunk:
- változatos feladatok,
- szakmai kibontakozás
- megbízható háttér,
- anyagi megbecsülés
- összetartó támogató munkahelyi közösség
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Személyi asszisztens
Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, úgy kérjük, hogy fényképes önéletrajzát fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva küldje el részünkre.
Irodai asszisztens
HRCV Kft.
1149 Budapest