Helionergy Holding Kft.
Munkatársat keresünk

Irodai asszisztens

pozícióba.
A Helionergy Holding Kft. nagy tapasztalattal rendelkezik az ipari méretű erőművek kivitelezésében. Az ország számos pontját látja el olyan erőmű, mely közös erőfeszítéssel, kitartással és szakértelemmel épült és termeli az áramot egy tiszta megújuló energiaforrásból. Végtelenül büszkék vagyunk, hogy egy olyan vállalat lehetünk ma Magyarországon, amely minden módon támogatja a környezetbarát energiatermelést.

Szeretnénk, ha csatlakoznál fiatalos és dinamikusan fejlődő cégünkhöz és a Helionergy-nél minden nap azzal a céllal jönnél a munkahelyedre, hogy az országunk mihamarabb nyerje energiáját megújuló energiaforrásból és részese lennél a megújuló energia hazai forradalmának.

Főbb feladatok, munkák:

  • számlák, szerződések kezelése, adminisztrálása,
  • könyvelési anyagok előkészítése, kapcsolattartás a könyvelővel,
  • a vállalat pénzügyi folyamatainak kézben tartása,
  • hivatali és szolgáltatói kapcsolattartás,
  • ügyfél-kapcsolattartás,
  • határidők nyilvántartása, ellenőrzése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

Téged keresünk, ha:
  • Lelkes és motivált vagy, hogy Magyarországon környezetbarát, megújuló energiával termeljük meg az áramot,
  • rendelkezel felsőfokú végzettséggel,
  • a Microsoft Word és Excel alkalmazásokat erős felhasználói szinten használod,
  • rendelkezel korábbi irodai munkatapasztalattal, ismered a számlázási alapfolyamatokat, szerződések kezelésével és könyvelés előkészítésével is elboldogulsz,
  • kiemelkedő szervezőkészséggel rendelkezel,
  • precízen és lelkesen kommunikálsz,
  • gyorsan átlátod a teendőket, és képes vagy priorizálni azokat
  • képes vagy figyelemmegosztásra
  • jóban vagy a határidőkkel és asszertíven kommunikálsz.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • korábban közigazgatási szervekkel végzett kapcsolattartási és ügyintézési folyamatokban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Hosszútávú munkalehetőség, teljes munkaidőben,
  • motiváló fizetés, céges laptop, céges telefon,
  • valódi, felelősségteljes projektek, rengeteg tanulási lehetőséggel,
  • hetente gyümölcsnap az irodában,
  • fiatalos, lendületes, összetartó csapat, ahol alap a jó hangulat,
  • belvárosi elhelyezkedésű, igényes, modern irodai környezet.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

mobiltelefon

Munkavégzés helye:

1067 Budapest

Jelentkezés módja:

Kérlek küldj magadról egy magyar nyelvű, fényképes önéletrajzot, melybe írd bele fizetési igényedet és azt, hogy mikor tudnál kezdeni nálunk.