ENERGOFISH KFT.

A hazai és Kelet-Európai horgászok körében ismert horgászfelszerelést gyártó és forgalmazó magyar vállalkozás vagyunk. 1992 óta Magyarországon már közel 100 főre nőtt csapatunk, ahova most hívjuk Önt is!

Fő értékünk munkatársaink tudása, közös munkánk által elért sikereink.

Budapest XX. ker-i központunkba, irodavezetőnk munkájának támogatására keressük talpraesett, tapasztalattal rendelkező új munkatársunkat

IRODAI ASSZISZTENS

munkakörbe.

Ha Ön gyakorlott az irodai adminisztrációban, képes párhuzamosan több feladatra is koncentrálni, fontos Önnek, hogy összefüggéseiben értse, átlássa, amivel foglalkozik – és emellett igényes az üzleti helyzetekben való kommunikációjára is – Önt keressük.

Pályázzon hozzánk, ismerjen meg minket!

8 órás teljes-, és 6 órás részmunkaidőben munkát vállalók jelentkezését is várjuk.

Irodai asszisztens

Főbb feladatok, munkák:

    Az irodavezető munkájának támogatása, irodai adminisztratív feladatok ellátása. Részletesen:

    • iktatás, postakönyv kezelése, postázás
    • általános adminisztratív teendők (levelezés, adatrögzítés, nyomtatás, szkennelés, lefűzés …)
    • irodaszer, egyéb eszközök rendelése (ajánlatkérések, beszerzés koordinálása)
    • beérkező termékek átvétele, iktatása, elosztása
    • beérkező telefonhívások, e-mailek fogadása: információ közvetítés/átadás
    • vezetők adminisztratív támogatása
    • érkező vendégek fogadása

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • irodai feladatokban, adminisztrációban szerzett tapasztalat
    • középfokú végzettség
    • alapfokú angol nyelvtudás előnyt jelent
    • magabiztos számítógép kezelés (MS Office programok, levelezés, egyszerűbb táblázatkezelés), irodai eszközök kezelésében gyakorlat
    • időbeli és adminisztratív pontosság
    • magas színvonalú kommunikáció, szóban, írásban (hivatalos levelezés, partnerekkel való egyeztetések)
    • gyors gondolkodás, helyzetfelismerés
    • rendszerben gondolkodás, folyamatok, összefüggések átlátása
    • igény a tanulásra, új ismeretek elsajátítására
    • egyszerre több feladat koordinálása, priorizálás, feladatainak önálló beosztása
    • csapatjátékos, együttműködő, megoldásközpontú személyiség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • magabiztos táblázatkezelés
    • alapfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

    • hosszútávon biztos munkahely, stabilitás, jövőkép
    • tervezhető és rugalmas munkaidőbeosztás: h-p: 7-16:00 között 6 vagy 8 órában is vállalható
    • fix alapbér + negyedéves mozgóbér + választható egészségbiztosítási csomag
    • támogató és rugalmas vezetői hozzáállás
    • tanulási, fejlődési lehetőség – sok munka

    Ha Ön irodai ügyintézés területén tervezi a jövőjét és szívesen dolgozna egy folyamatosan fejlődő cégnél, ahol értékelik a talpraesettségét - nálunk kiváló lehetőséget talál.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

1201 Budapest, Helsinki út 81.

Jelentkezés módja:

Bérigényt is tartalmazó önéletrajzát e-mailben várjuk. Kérjük, pályázatában jelezze azt is, hogy 6 vagy 8 órában szeretne-e dolgozni. Köszönjük. info: 20 5185560 Fülöp Rita

A pályázattal kapcsolatos adatkezelésről az Energofish Kft. honlapján belül a karrieroldalon tájékozódhat.