Munkatársat keresünk
Asszisztens
pozícióba.
Főbb feladatok, munkák:
- az ügyvédi társulás legnagyobb megbízója részére ingatlan üzemeltetési, -kezelési tevékenység támogatása
- asset managerek munkájának adminisztratív támogatása
- önálló kapcsolattartás ügyfelekkel
- szerződések ellenőrzése/okiratok összehasonlítása, egyszerűbb okiratszerkesztés
- folyamatok önálló koordinálása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- legalább 2 év munkatapasztalat
- ingatlanüzemeltetési, ingatlankezelési területen szerzett munkatapasztalat
- megbízható, precíz munkavégzés
- logikus gondolkodásmód, lényeglátás
- magabiztos, határozott fellépés
- Microsoft Office (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- középfokú angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- piacképes jövedelem
- jó hangulatú csapat
- szakmai tapasztalatszerzés a szektor piacvezető cégénél
- nagyfokú önállóság
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
1138 Budapest, Népfürdő utca 24-26.
Jelentkezés módja:
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel, fizetési igény megjelölésével.
Tájékoztatjuk, hogy a megküldött önéletrajzokban szereplő személyes adatok adatkezelője az NGyLPartners Ügyvédi Társulás. Az adatkezelés célja: a munkakör betöltéséhez szükséges önéletrajzok bekérése, kiértékelése, a pályázó kiválasztása, a munkakör betöltése. Az adatkezelés vége/valamennyi személyes adat törlése: a munkakör sikeres betöltését követő 2 hónapon belül. A pályázó az önéletrajz megküldésével a fenti adatkezeléshez hozzájárul.