dr. Nagy Gabriella Ügyvédi Iroda

Munkatársat keresünk

Asszisztens

pozícióba.

Főbb feladatok, munkák:

  • az ügyvédi társulás legnagyobb megbízója részére ingatlan üzemeltetési, -kezelési tevékenység támogatása
  • asset managerek munkájának adminisztratív támogatása
  • önálló kapcsolattartás ügyfelekkel
  • szerződések ellenőrzése/okiratok összehasonlítása, egyszerűbb okiratszerkesztés
  • folyamatok önálló koordinálása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • legalább 2 év munkatapasztalat
  • ingatlanüzemeltetési, ingatlankezelési területen szerzett munkatapasztalat
  • megbízható, precíz munkavégzés
  • logikus gondolkodásmód, lényeglátás
  • magabiztos, határozott fellépés
  • Microsoft Office (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • középfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • piacképes jövedelem
  • jó hangulatú csapat
  • szakmai tapasztalatszerzés a szektor piacvezető cégénél
  • nagyfokú önállóság

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1138 Budapest, Népfürdő utca 24-26.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel, fizetési igény megjelölésével.
Tájékoztatjuk, hogy a megküldött önéletrajzokban szereplő személyes adatok adatkezelője az NGyLPartners Ügyvédi Társulás. Az adatkezelés célja: a munkakör betöltéséhez szükséges önéletrajzok bekérése, kiértékelése, a pályázó kiválasztása, a munkakör betöltése. Az adatkezelés vége/valamennyi személyes adat törlése: a munkakör sikeres betöltését követő 2 hónapon belül. A pályázó az önéletrajz megküldésével a fenti adatkezeléshez hozzájárul.