BETÉT-TOP Kft

Cégünk, mely 100%-ban magyar tulajdonban van, 2001 óta foglalkozik orvostechnikai eszközök gyártásával és forgalmazásával. Az elmúlt években számos projekt során bizonyítottuk rátermettségünket a gyógyászati segédeszközök innovációs fejlesztésében, a legújabb technológiák bevezetése által.

 Filozófiánk, hogy megrendelőinknek nem csak egy eszközt szolgálunk ki, hanem egy, az életminőségüket javító metódust, azaz komplett egészségjavító megoldást nyújtunk számukra.

Az orvostechnikai eszközök előállítását a tervezéstől a kiszolgálásig képzett kollégáink támogatják, akik több éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek. Célunk, hogy úgy segítsük megrendelőink gyógyászati segédeszköz rendelését, hogy az egyedi gyártású, egyedi méretvétel alapján gyártott eszközök esetében is minél kevesebb időt kelljen az illesztéssel kapcsolatban eltölteniük.

Bővülő csapatunkba

Irodai asszisztens

munkatársat keresünk.

 

A cég növekedésével párhuzamban, az irodai munkák ellátására keresünk irodai asszisztens munkatársat.

Az irodai asszisztensnek, a cégvezetővel és a kollégákkal szorosan együttműködve, a cégben mindennapos feladatokat kell ellátnia. A cégvezető tehermentesítése, a céggel kapcsolatos, nem szakmai folyamatok átvétele, segítése a fő feladata.

Főbb feladatok, munkák:

  • A cégvezető támogatása: számlázással, statisztikákkal, szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása:
    • számlázás, számlázó program kezelése
    • a könyvelő munkájának segítése, könyvelési anyagok előkészítése
    • szerződések előkészítése, rögzítése, nyilvántartása
    • személyi asszisztensi feladatkörök ellátása, időpontfoglalás, rendelések leadása
    • anyag-rendelések leadása, fuvarszervezés (EKÁER szám igénylése)

 

  • Postai feladatok ellátása, telefonon és e-mailben történő ügyintézés, kapcsolattartás
  • Belső dokumentumok rendszerezése, karbantartása (lefűzés, korrekció, rendelés)
  • Iroda működéséhez szükséges anyagok és elvárások menedzselése (irodaszerek, működési anyagok rendelése, nyilvántartása)

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Min. 2-3 éves tapasztalattal rendelkező munkatársat keresünk
  • Olyan munkatársat keresünk, aki precizitásával és talpraesettségével segíti a cég működését, önállóan és csapatban is képes dolgozni.
  • MS Office (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete
  • Angol nyelvtudás: alap-, vagy középfok
  • Önálló munkavégzésre képes

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Megbízható, pontos, precíz vagy
  • Jó kommunikációs képességgel rendelkezel
  • Könnyen kezeled a változásokat
  • Jó problémamegoldó képességed van
  • Jellemző rád a határozottság, önállóság
  • Jó szervezői készséged van, amit szeretnél kamatoztatni
  • Kreatív embernek tartod magad
  • Jó csapatjátékosnak érzed magad

Amit kínálunk:

  • Változatos, felelősségteljes feladatok
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Stabil munkáltatói háttér
  • Utazási hozzájárulás

Egyéb juttatások:

  • utazási hozzájárulás
  • mobil telefon

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Titkárnő, Titkár

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

2142 Nagytarcsa, Szilas u. 2. Kereskedelmi és Ipari Park

Jelentkezés módja:

A szakmai önéletrajzokat bérigény megjelöléssel várjuk.