Készen állsz a sikerre?

Irodai adminisztrátor (részmunkaidőben)

Heti 25 órában (napi 5 órában), délutáni munkavégzéssel

    Az ALDI Magyarország a piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat. A diszkont elv következetes megvalósítása mellett köteleztük el magunkat, amely egyet jelent azzal, hogy a lényegre koncentrálunk: tartósan magas minőséget kínálunk folyamatosan alacsony áron.

Az új munkatárs feladatai

  • logisztikai és beszerzési csapatunk munkájának támogatása
  • adatfeldolgozás és regisztráció, határidők betartásával
  • a forgó alapon szervezett közös feladatokban való aktív részvétel
  • általános irodai ügyintézés

Munkaidő beosztás:

  • heti 25 órában
  • munkaidő: hétfőtől csütörtökig: 11:00 - 16:30, pénteken: 11:00 - 14:00

Az ideális jelölt

  • felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik
  • precíz, szorgalmas és igényes a munkájára
  • jó monotóniatűrés-képességgel rendelkezik
  • megbízható és hosszú távra tervez
  • középszintű német nyelvtudással bír

Amit kínálunk:

  • átlagon felüli jövedelem
  • munkába járás költségének támogatása
  • egyéb ingyenes juttatások
  • fejlődési és előrelépési lehetőség
  • összetartó, stabil csapat, jó hangulat, megértő vezetőség

A munka megkezdése

  • azonnal

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Részmunkaidő 6 óra
  • Részmunkaidő 4 óra

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Német - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Biatorbágy, 2051 Mészárosok útja 2.

Jelentkezés módja:

Kérjük, használd az online jelentkezési felületet és küldd el fényképes önéletrajzod.