Naturtrend Impex Kft

irodai adminisztratív munkára

Munkavégzés 8 órás, állandó egy műszakos. Munkaidő 8-16 óráig.

Több mint tíz éve a piacon vagyunk, az utóbbi 5 év mindegyikében 20-40%-al tudtuk növelni forgalmunkat.

Feladatok:

Webárúházba beérkezett kérdések megválaszolása írásban és telefonon idegen nyelven is (olasz, angol esetleg spanyol).
Webáruházban értékesített termékek kiszámlázása.
Adminisztrációs folyamatok végzése a fenti folyamatokhoz.
Webáruház termékek szövegeinek karbantartása idegen nyelven is (olasz, és esetleg spanyol).
Csomagolós és gyártós kollégákkal a kapcsolattartás, feladatok átadása. Raktárkészlet időszakos ellenőrzése.
Havi pénzügyi zárásban segíteni.

Feltételek:

Számítógépes programok magabiztos kezelése, alapfokú angol nyelvtudás, olasz vagy spanyol nyelv ismerete legalább középfokon, kereskedelmi érzék, hajlandóság alapvető pénzügyi ismeretek elsajátítására.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Olasz, vagy spanyol nyelv magas fokú ismerete (elsősorban írásban). Irodai munkák ismerete, adminisztrációs, pénzügyi gyakorlat.

Amit kínálunk:

Társaságunk dinamikosan fejlődik, ezért biztos munkalehetőséget tudunk biztosítani hosszú távon. Exportorientáltak vagyunk, értékesítésünk 70-80%-a külföldre történik. Vevőink nagyon sok országból és szegmensből jönnek. Ez miatt a több lábon állás miatt tudunk stabil munkaadók lenni.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül mindegyik:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)
  • Olasz (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

6771 Szeged

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
Pályakezdők jelentkezését is várjuk.