Az EURO ONE Számítástechnikai Zrt. a Bravogroup Holding részeként meghatározó tagja hazánk legnagyobb árbevételű, magyar tulajdonú infokommunikációs vállalatcsoportjának. A társaság a hagyományos hardverértékesítésen túl, üzemeltetéssel, infrastrukturális és IT-biztonsági megoldásokkal, valamint üzleti alkalmazások fejlesztésével is foglalkozik. Az informatikai vállalkozások élvonalába tartozó cég 25 éve tevékenykedik a szakmában, ezalatt stabil szakértői gárdát alakított ki, több mint 100 szakembert foglalkoztat, éves forgalma pedig közel 20 milliárd forint.

Adatközponti megoldások üzletágunkba keressük új kollégánkat

Infrastruktúra üzemeltető

pozícióba

Várható üzemeltetési feladatok:

  • Windows operációs rendszerek (munkaállomások, szerverek)
  • Nyomtatás, nyomtatómegosztás
  • Rendszerkonfiguráció, registry
  • Felhasználói fiókok és profilok, rendszergazdai eszközök
  • Rendszerbeállítások
  • Adattárolás, tároló típusok
  • Hibatűrő tömbök, RAID rendszerek
  • Infrastruktúra szolgáltatások
  • DNS névfeloldás
  • Tartománynév rendszer
  • DHCP működés
  • Címtárszolgáltatás, Active Directory
  • Active Directory objektumok
  • Csoportok kezelése
  • Házirendek
  • Alapvető hálózati esetek
  • IPv4 hálózati alapok
  • IP beállítások, LAN, Virtuális LAN
  • Topológiák, OSI modell
  • Hálózatok kapcsolódása, WAN szerepe
  • VPN
  • Mentési, helyreállítási feladatok
  • VMWare, Microsoft HyperV környezetek
  • Erőforrás figyelés, monitoring riasztások értelmezése, kezelése
  • Hibabejelentések fogadása, regisztrálása, a hibák kivizsgálása, szükség szerinti intézkedések megtétele
  • Üzemeltetett rendszerekkel kapcsolatos Üzemeltetési- és Rendszerdokumentáció elkészítése, aktualizálása

Elvárásaink az ideális pályázókkal szemben:

  • Windows Server kompetencia és gyakorlati tapasztalat
  • Windows kliens üzemeltetési tapasztalat
  • Mentési rendszerek ismerete: Veeam, Backup exec, ArcServe,
  • Alkalmazás üzemeltetési tapasztalat
  • Szakirányú végzettség (más szakirány nem kizáró ok) ha van releváns szakmai tapasztalat legalább 1-3 év
  • Jó kommunikációs és szervezőkészség;
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Precizitás, jó problémamegoldó képesség
  • Pro-aktivitás, önálló munkavégzés elvárt
  • Csoport munkában való részvétel, munkaszervezés napi szinten
  • Megbízható angol nyelvtudás előny

Előny:

  • MCSA minősítés megléte

Amit kínálunk:

  • Dinamikus, szakértő csapat;
  • Versenyképes kompenzációs csomag
  • Sportolás és egyéb társadalmi megmozdulások támogatása
  • Fejlődési lehetőség, karriertervezés
  • Stabil munkahely

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszergazda
  • Rendszerüzemeltető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1145 Újvilág utca 50-52.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.