Informatikus munkatárs

Az alábbi feladatokban számítanánk Rád:

  • Felhasználók támogatása angol és magyar nyelven
  • Rendszergazdai feladatok ellátása (Windows munkaállomások- hálózat karbantartása, ezek létesítése / beállítása / bővítése, jogosultságok kezelése)
  • Ügyviteli és ügyfélszoftverek támogatása, tesztelése
  • Szortírozó üzem és GLS Depó telephelyek IT működésének biztosítása (hardver, szoftver)
  • Informatikai eszközök nyilvántartása (hardware / software leltár, hálózattérkép, hibanapló)

Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Szakirányú végzettség és legalább 3 éves szakmai tapasztalat (termelő vagy logisztikai cégnél)
  • Aktív angol nyelvtudás
  • MSSQL és / vagy Windows szerver, Vmware szerver üzemeltetésében jártasság
  • Önálló és pontos munkavégzés
  • Analitikus képességek, logikus gondolkodás, tanulási vágy

Miért válassz minket?

  • Családias, barátságos légkört biztosítunk egy pörgős, fiatalos, lendületes csapatban
  • Változatos, kihívást jelentő feladatokon keresztül bővítheted a szakmai tudásod
  • Segítünk és támogatunk a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben
  • Támogatjuk a szakmai továbbképzéseket
  • Versenyképes jövedelmet, 13. havi fizetést és cafetériat is biztosítunk

Munkaidő:

08:00-16:30, Home Office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető
  • Rendszergazda

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Egyéb juttatások:

Cafeteria, Szakmai tréningek

Munkavégzés helye:

2351 Alsónémedi, Európa u. 2.

Jelentkezés módja:

Fényképes önéletrajzzal a 'Jelentkezem' gombra kattintva.

Számunkra a kollégáink és a jelentkezők egészsége a legfontosabb, emiatt a kiválasztás teljes folyamatát online eszközökkel oldjuk meg (pl. videóinterjú), személyes találkozó nélkül.