

Incidens és probléma menedzser
Mi lesz a feladatod?
Kiemelt Incidensek megoldásának vezetése, szakértő kollégák munkájának irányítása
Probléma jegyek megoldásának koordinálása, a RCA-k nyomon követése
Kiemelt incidensek és problémákhoz kapcsolódó megbeszélések szervezése
Kiemelt incidens és probléma jegyek rögzítése, feladatok kiosztása, dokumentációja, eszkalációk kezelése, és jegyek zárása.
Kommunikációs feladatok elvégzése a kiemelt incidensek során.
Jelentések ( belső és külső ) és statisztikák készítése.
Incidensekkel, problémákkal kapcsolatos információk rögzítése tudásbázisban
Normál munkarend készenléttel.
Miért érdemes velünk dolgozni?
- csapatként dolgozunk együtt, számítunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
- nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
- nyitott, pozitív légkörben valósíthatod meg önmagad, és nem csak megélheted, meg is teremtheted a változást, ami előre visz
- szakmaiságban, tudásban a legjobbat adjuk: folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel,
- tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted,
- munkánkat felelősséggel végezzük, mert tudjuk, hogy az eredményességre mindannyian hatást gyakorlunk
- és mindemellett versenyképes juttatásokat kínálunk.
Csatlakozz hozzánk, ha...
- Legalább 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel alkalmazás üzemeltetésben
- ITIL ismereteid megvannak
- Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel
- Folyamatszemlélet, önálló, pontos és precíz munkavégzés és megbízhatóság jellemez
- Előnyt jelent, ha folyamatkialakításban szerzett gyakorlatod van
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó személyiséged van
Munkavégzés helye:
1158 Budapest, Késmárk utca 11-13.
Munkaidő:
Teljes munkaidőben