Incidens és probléma menedzser

Mi lesz a feladatod?

Kiemelt Incidensek megoldásának vezetése, szakértő kollégák munkájának irányítása
Probléma jegyek megoldásának koordinálása, a RCA-k nyomon követése
Kiemelt incidensek és problémákhoz kapcsolódó megbeszélések szervezése
Kiemelt incidens és probléma jegyek rögzítése, feladatok kiosztása, dokumentációja, eszkalációk kezelése, és jegyek zárása.
Kommunikációs feladatok elvégzése a kiemelt incidensek során.
Jelentések ( belső és külső ) és statisztikák készítése.
Incidensekkel, problémákkal kapcsolatos információk rögzítése tudásbázisban
Normál munkarend készenléttel.

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • csapatként dolgozunk együtt, számítunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
  • nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
  • nyitott, pozitív légkörben valósíthatod meg önmagad, és nem csak megélheted, meg is teremtheted a változást, ami előre visz
  • szakmaiságban, tudásban a legjobbat adjuk: folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel,
  • tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted,
  • munkánkat felelősséggel végezzük, mert tudjuk, hogy az eredményességre mindannyian hatást gyakorlunk
  • és mindemellett versenyképes juttatásokat kínálunk.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Legalább 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel alkalmazás üzemeltetésben
  • ITIL ismereteid megvannak
  • Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel
  • Folyamatszemlélet, önálló, pontos és precíz munkavégzés és megbízhatóság jellemez
  • Előnyt jelent, ha folyamatkialakításban szerzett gyakorlatod van
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó személyiséged van

Munkavégzés helye:

1158 Budapest, Késmárk utca 11-13.

Munkaidő:

Teljes munkaidőben