HILTI (HUNGÁRIA) Kft. (HILTI (HUNGÁRIA) KFT)

Implementációs Specialista

Budapest

Reference No: 15009

Mi a munkakör?

A pozíciót betöltő személy felelős a Hilti szoftver-szolgáltatás rövid - és hosszútávú megvalósításáért. Szorosan együttműködik a Service Consultant csapat tagjaival, ügyfélszolgálati kollégákkal, az eszközök azonosítását végző szolgáltatóval és a szoftvert használó magyarországi ügyfelekkel. Fő felelőssége az implementálás koordinálása és végrehajtása, a végfelhasználók képzése és oktatása, valamint a végrehajtást követően az ügyfelek nyomon követése és gondozása.

Amennyiben új vagy ebben az iparágban, elképzelhető, hogy még nem hallottál rólunk. A Hilti a legkorszerűbb szerszámokat, technológiákat, szoftvereket és szolgáltatásokat biztosítja a globális építőipari szektor számára. Büszkék vagyunk több mint 75 évet átfogó örökségünkre és arra, hogy világszerte úgy tekintenek ránk, mint kiváló termékeket és rendkívüli szolgáltatásokat nyújtó vállalatra.
Mintegy 28 000 dolgozót foglalkoztatunk több mint 120 országban, és nagyszerű lehetőségeket kínálunk arra, hogy megmutasd tehetséged, miközben tanulhatsz, fejlődhetsz és építheted karriered.

Milyen feladatokkal jár a beosztás?

Végrehajtja és biztosítja az implementálás összes folyamatának magas minőségét (megfelelő azonosítás , felhasználói tréningek, ügyféligények továbbítása, egyedi ügyféligények felterjesztése)
Ügyfélszolgálati munkatárs támogatása megfelelő ügyfélinformációk biztosítása céljából
Az összes releváns információ összegyűjtése melyek szükségesek a hatékony és gyors rendszerfelépítéshez, implementáláshoz és oktatáshoz
Cél a maximális termelékenység elérése a helyszíni címkézés során; célhelyszínek és az eszközök azonosítását végző partner koordinálása a leghatékonyabb kihasználtság mellett
Megfelelő információs adatbázis létrehozás és üzemeltetése a futó projektek nyomon követése céljából
Strukturált és rendszeres elégedettségi felmérés végzése a végfelhasználók körében
Változásmenedzsment elősegítése a szerződött ügyfeleknél

Mit kínálunk?

Ahhoz, hogy kiválóan teljesíts munkádban mindent biztosítani fogunk. Többek között céges személygépkocsit biztosítunk számodra, valamint személyes coachingban is részesülni fogsz saját fejlődésed érdekében. Nagy felelősséget bízunk rád, és velük együtt szabadságot és autonómiát adunk az új pozíció sikeres lebonyolításához. Nagyon odafigyelünk a kollégákban rejlő lehetőségekre, amely hozzájárul karrierjének fejlődéséhez, mihelyt készen áll a következő kihívásra.

Miért éri meg jelentkezned?

Nálunk a legkülönbözőbb emberek dolgoznak. Számunkra nem gond, ha még sosem dolgoztál építőipari területen. A Hiltinél a siker záloga a csapatmunka és a képesség, háttértől függetlenül.

Amire szükséged van:

Felsőfokú végzettség
Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képességek
Elkötelezettség, bátorság és versenyszellem
Tudásszomj, a kihívások kedvelése
Erős felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
Középszintű angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt
Jó kommunikációs készségek
Proaktív, önálló munkavégzés
„Képes vagyok rá” hozzáállás

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Mérnök, Műszaki értékesítő
  • Üzleti támogató központok
  • Értékesítés támogatás

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Országosan bárhonnan végezhető

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.