Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Alvin Kereskedőház Zrt.
Nagy hagyományokkal rendelkező, magyar tulajdonú, nagy- és kiskereskedelemmel foglalkozó vállalkozás a vezetői mellé munkatársat keres a következő munkakör betöltésére:

Igazgatósági asszisztens

Főbb feladatok, munkák:

  • Vezetői támogatás
  • Kapcsolattartás a partnerekkel, levelezés
  • Szerződések előkészítése
  • Napi adminisztrációs feladatokban való aktív részvétel
  • Rendezvényszervezés
  • Marketing feladatok
  • Cég weboldalainak és online megjelenésének kezelése, frissítése
  • Együttműködés a hazai és külföldi (Németország, Olaszország, Kína) beszállítókkal.
  • Akciók, promóciók kiértékelése.
  • Üzleti partnerek fogadása, a fogadások előkészítő és utómunkálatainak
  • elvégzése,
  • Dokumentációk, táblázatok, ppt-k készítése,
  • Szervezési feladatok: időpont-egyeztetések, értekezletek, üzleti
  • tárgyalások, utazások szervezése,
  • Kollégák munkájának és az irodai ügymenet támogatása,
  • Határidős és ad hoc feladatok gyors, precíz elvégzése.
  • kapcsolattartás, együttműködés a cég valamennyi dolgozójával, napi
  • munkájuk támogatása
  • Egyéb szervezési feladatok
  • Adatok feldolgozása, rendszerezése
  • Adminisztrációs nyilvántartások folyamatos frissítése
  • Autó-flotta,ingatlanok,biztosítások kezelése

elvárások:

  • Felsőfokú végzettség,
  • Legalább 2 éves asszisztensi munkatapasztalat kereskedelmi területen,
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás, írásban és szóban,
  • Analitikus gondolkodás, precizitás,
  • Magabiztos Office felhasználói ismeretek
  • Agilis, határozott, aktív és proaktív személyiség.

Amit kínálni tudunk:

  • Stabil, biztos munkahely, hosszú távú karrierlehetőség
  • Képzés-fejlesztés
  • Fiatalos csapat, jó munkahelyi légkör

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Személyi asszisztens
  • Titkárnő, Titkár
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budakeszi

Jelentkezés módja:

Pályázatát kérjük bérigényének megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva eljuttatni.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Igazgatósági asszisztens
  • Rövid pozíció név: Igazgatósági asszisztens
  • Hirdető cég: Alvin Kereskedőház Zrt.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Pest megye
  • Város: Budakeszi
  • Feladatok: Vezetői támogatás Kapcsolattartás a partnerekkel, levelezés Szerződések előkészítése Napi adminisztrációs feladatokban való aktív részvétel Rendezvényszervezés Marketing feladatok Cég weboldalainak és online megjelenésének kezelése, frissítése Együttműködés a hazai és külföldi (Németország, Olaszország, Kína) beszállítókkal. Akciók, promóciók kiértékelése. Üzleti partnerek fogadása, a fogadások előkészítő és utómunkálatainak elvégzése, Dokumentációk, táblázatok, ppt-k készítése, Szervezési feladatok: időpont-egyeztetések, értekezletek, üzleti tárgyalások, utazások szervezése, Kollégák munkájának és az irodai ügymenet támogatása, Határidős és ad hoc feladatok gyors, precíz elvégzése. kapcsolattartás, együttműködés a cég valamennyi dolgozójával, napi munkájuk támogatása Egyéb szervezési feladatok Adatok feldolgozása, rendszerezése Adminisztrációs nyilvántartások folyamatos frissítése Autó-flotta,ingatlanok,biztosítások kezelése
  • Elvárások: Felsőfokú végzettség, Legalább 2 éves asszisztensi munkatapasztalat kereskedelmi területen, Kommunikációképes angol nyelvtudás, írásban és szóban, Analitikus gondolkodás, precizitás, Magabiztos Office felhasználói ismeretek Agilis, határozott, aktív és proaktív személyiség.
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-02-14
Állás, munka még: Alvin Kereskedőház Zrt.>