A HírTV Zrt.

igazgatói asszisztens

munkatársat keres az alábbi feltételekkel:

FELADATOK

  • az igazgató részére személyi asszisztensi feladatok ellátása
  • naptár kezelése, időpontok egyeztetése, találkozók szervezése,
  • találkozók, megbeszélések alkalmával jegyzőkönyvek, emlékeztetők, feljegyzések készítése,
  • üzleti levelezés bonyolítása,
  • kimenő, bejövő dokumentumok kezelése
  • szerződéskezelő rendszer naprakészen tartása
  • szerződéses kötelezettségek, projektek és egyéb folyamatok nyomon követése, határidők figyelése,
  • szervezetekkel, partnerekkel, partnercégekkel, való kapcsolattartás, együttműködés,
  • postázás
  • vendégek fogadása
  • telefonok kezelése
  • céges utazások szervezése, taxi rendelés
  • belső szervezeti egységekkel kapcsolattartás
  • a napi működéshez szükséges támogató adminisztratív feladatok ellátása.

ELVÁRÁSOK

  • legalább 2 év vezetői asszisztens munkakörben szerzett tapasztalat
  • MS Office erős felhasználói szintű ismerete
  • jó szervezőkészség és kommunikációs készség
  • kiváló probléma-megoldó képesség,
  • precizitás
  • önálló, megbízható munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Sokszínű, szakmai kihívásokkal teli munkafeladat, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
  • Hosszútávú együttműködési lehetőség.
  • Stabil, dinamikusan fejlődő szervezet
  • Érdekes, változatos, szakmai kihívásokkal teli feladatokat

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és úgy érzi, megfelel az elvárásoknak, küldje el önéletrajzát a pozíció és a fizetési igény (bruttó alapbér) megjelölésével.

 

A jelentkező adatait a hatályos jogszabályok szerint kezeljük.