• A CIVIL Zrt. vagyonvédelmi vállalkozásunk
  • Igazgatói asszisztens

    munkatársat keres

      A Civil Biztonsági Szolgálat Zrt. több, mint 25 éve ötvözi a megbízhatóságot és a védelmet, amely a Magyarországon működő vagyonvédelmi vállalatok kiemelkedő tagjává emelte. Legyél részese Te is az innovatív technológiával operáló, magas szakértelemmel bíró személyi gárdának, és jelentkezz nyitott pozíciónkra.

    Feladatok, amelyekben számítunk rád:

    • a szolgáltatási igazgató munkájának teljes körű támogatása, személyi asszisztenciájának ellátása: napi munkaidő-beosztásának megszervezése, figyelemmel kísérése, a szükséges információk és dokumentumok biztosítása a vezető napi munkájához, értekezleteihez, a szükséges anyagok előkészítése,
    • kapcsolattartás feltételeinek biztosítása (telefonok, e-mailek kezelése), a kapcsolódó megbeszélések előkészítése (tárgyaló egyeztetése, reprezentatív ügyek intézése), kapcsolati lista karbantartása, folyamatos frissítése,
    • naptárkezelés, naptártervezés,
    • üzleti partnerek, vendégek fogadása, a fogadások előkészítő és utómunkálatainak elvégzése,
    • határidők figyelése, határidős és ad-hoc feladatok gyors és precíz elvégzése,
    • dokumentációk, táblázatok, előadás anyagok előkészítése, elkészítése, a szervezetet érintő projektek, prezentációk, vezetői döntést előkészítő anyagok összeállítása,

    Amit várunk tőled:

    • felsőfokú közgazdasági végzettség,
    • minimum 3 év szakmai tapasztalat,
    • MS Office magabiztos használata,
    • több feladat párhuzamos kezelésének, priorizálásának képessége,
    • kiemelkedő szóbeli- és írásbeli kommunikációs készség,
    • jó együttműködési készség,
    • ápolt megjelenés.

    Amit kínálunk neked:

      Olyan vállalati kultúrában dolgozhatsz, ahol az eredmények önmagukért beszélnek. Fejlődési lehetőséget garantálunk neked és igényes munkahelyi környezetet. Munkatársaink több évtizedes, kiváló szakmai tapasztalattal rendelkeznek, amellyel biztosítják a vállalat stabilitását. Feladataid széles spektrumon helyezkednek el, ezáltal sokrétű, változatos munkakört biztosítunk a számodra, amely kihívásokkal lesz teli.

      Jelentkezz hozzánk, ha szereted a változatos feladatokat és nem félsz az önálló, gyors munkavégzéstől. Fontos számunka, hogy megmutasd, hogy téged erre a posztra teremtettek, ez a te igazi célod és bizony ezt hosszútávon gondolod!

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Szakmai asszisztens
    • Személyi asszisztens
    • Teljes munkaidő

    Szükséges tapasztalat:

    • 3-5 év szakmai tapasztalat

    Szükséges nyelvtudás:

    • Angol - Alapfok/társalgási szint

    Munkavégzés helye:

    Budapest

    Jelentkezés módja:

    Küldd el nekünk szakmai önéletrajzod és nettó bérigényed a „jelentkezem” gombra kattintva.