Az MVM XPert Zrt. 2019. december 1-jével kezdte meg működését. Jogutódlás révén az MVM OVIT Zrt. távvezetéki és alállomási tevékenységét vette át. Az MVM Csoport tagjaként az MVM XPert Zrt. gondoskodik arról, hogy a társaságcsoport partnerei kiváló minőségű műszaki szolgáltatásokat vehessenek igénybe az alállomási és távvezetéki beruházásaik során.  A változatlan minőségű szolgáltatást garantálja a többi között az is, hogy az MVM OVIT Zrt. vezetői csapata irányítja az MVM XPert Zrt. működését is.

Fő tevékenységünk:

  • Nagyfeszültségű távvezetékek létesítése és karbantartása, üzemzavar-elhárítás távvezeték-sérülések esetén, távvezetékek rekonstrukciója, szabványosítása, ideiglenes távvezetékoszlopok létesítése, optikai kábelhálózatok létesítése.
  • Komplett nagy- és középfeszültségű alállomások zöldmezős, teljes körű kivitelezése a tervezéstől az üzembe helyezésig. Alállomások, ipari létesítmények rekonstrukciója, bővítése, készülékek cseréje. Erőművek villamos berendezéseinek tervezése, kivitelezése, üzembe helyezése, karbantartása.

 

Munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:

HR KONTROLLER

(határozott időre, 2022.10.31-ig)

Feladatok:

  • A bér- és bérjellegű költségekkel, szervezeti költségekkel kapcsolatos tervezési (üzleti terv, várhatók) / beszámolási (havi kontrolling jelentések, üzleti jelentés, stb.) feladatok és az ezzel kapcsolatos anyagok, riportok összeállítása.
  • Elemzések, kimutatások készítése a HR folyamatokról, munkavállalói adatokról.
  • Rendszeres és ad-hoc riportok készítése és karbantartása.
  • SAP záráshoz kapcsolódó feladatok elvégzése (személyi jellegű ráfordítások elhatárolása, céltartalékok nyomon követése, órafelosztó, stb.)
  • Döntés előkészítési anyagok készítése.
  • Kapcsolattartás társosztályokkal a fenti feladatok mentén.

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • HR Kontrolling területen szerzett legalább 3 éves tapasztalat
  • MS Excel magas szintű ismerete
  • TM1, SAP (BI, AP HR/ERP) felhasználói szintű ismerete
  • Analitikus gondolkodás
  • Nagyfokú önállóság a munkavégzésben
  • Jó kommunikációs és szervező képesség

Amit kínálunk:

  • Kiemelkedő juttatási csomag:
    • Versenyképes alapfizetés + bónusz teljesítményértékelés alapján
    • Cafeteria
    • Egészségügyi szolgáltatások, nyugdíjpénztári és egészségpénztári támogatás
    • Kedvezményes üdülési lehetőségek
  • Tanulási, fejlődési lehetőségek
  • Kedvezményes sportolási lehetőségek (All You Can Move kártya, sportkörök)

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling
  • Elemző, Tanácsadó

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest XV. kerület

Jelentkezés módja:

Ha a pozíció felkeltette érdeklődését, a “Jelentkezem” gombra kattintva küldje el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzát.

 

Adatkezelési tájékoztató:

Jelentkezésével Ön hozzájárul, hogy a professionhu Kft. toborzási célokból átadja adatait az MVM Zrt. és az MVM Vállalkozáscsoport Társaságai részére. A jelentkezés elbírálása érdekében az ehhez szükséges adatokat az MVM Zrt. és az MVM Vállalkozáscsoport Társaságai, mint adatkezelők a weboldalukon az álláshirdetésekre jelentkezők részére elhelyezett adatkezelési tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezelik.