Jól bánsz az Excellel, beszélsz koreaiul és érdekel a HR világa? Szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat része lenni? Közvetve hozzájárulnál a jövő technológiájához azáltal, hogy a riportok mellett, munkavállalóinkat is segíted? Érzel magadban affinitást, hogy egy innovatív szervezet része legyél?

HR Kontroller

Főbb feladatok:

  • részvétel a HR kontrolling és reporting rendszer kialakításában és fejlesztésében,
  • HR osztályhoz kapcsolódó költségek monitorozása (bér, juttatások, egyéb),
  • elemzések és kimutatások készítése, vezetői döntések támogatása,
  • terv-tény összehasonlítások, statisztikák készítése és elemzése, emellett létszámgazdálkodás nyomon követése, egyeztetés az illetékes vezetőkkel,
  • havi és éves zárás aktív támogatása,
  • napi szintű munkaügyi adminisztráció,
  • részvétel projektmunkálatokban, HR folyamatok kialakításában.

Elvárások:

  • 1-3 év HR területen szerzett tapasztalat,
  • egyetemi vagy főiskolai végzettség (előny közgazdasági, pénzügyi, emberi erőforrások),
  • középfokú angolnyelv-tudás (napi használat),
  • Microsoft Office alkalmazások magas szintű ismerete (főként Excel),
  • rendszerszemléletű, analitikus gondolkodás.

Előnyt jelent:

  • HR kontrolling területén szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • versenyképes juttatási csomag és bónuszok,
  • béren kívüli juttatás,
  • ingyenes vállalati busz / bejárás támogatása,
  • határozatlan idejű munkaszerződés,
  • fejlődési és tanulási lehetőség,
  • modern munkakörnyezet.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling
  • HR, Munkaügy
  • HR generalista, Specialista

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Göd

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, küldd el magyar és angol nyelvű önéletrajzod bruttó bérigény megjelölésével a „Jelentkezem” gomb megnyomásával!