
A nemzetközi Sang-A Frontec Co. Ltd. leányvállalataként működő Sang-A Frontec EU Kft. elektromos autóipari alkatrészeket gyárt Szadán.
Ambiciózus, önálló munkavégzésre képes, minimum öt év szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:
HR generalista
Ideális pályázónk HR területen több éves tapasztalattal rendelkezik a munkaügyi adminisztráció, a toborzás-interjúztatás, teljesítményértékelési rendszerek bevezetése, illetve a bérszámfejtéselőkészítés terén:
Feladatok
- A HR adminisztráció teljeskörű ellátása:
- a munkavállalók beléptetéshez és kiléptetéshez szükséges szerződések, iratok elkészítése, a személyi anyagok kezelése a jogszabályoknak megfelelően;
- a bérszámfejtés előkészítése, a bérszámfejtést támogató jelenléti ívek, kimutatások továbbítása határidőre a külső bérszámfejtő cég számára, a bérszámfejtett adatok ellenőrzése és jóváhagyása;
- a bérszámfejtést követően statisztikák, kimutatások készítése az anyacég felé;
- Munkaidőnyilvántartás kezelése: a munkaidőbeosztás, a szabadságok és egyéb távollétek nyilvántartása;
- A hatályos adózási és munkajogi törvények naprakész ismerete és mindennapi alkalmazása;
- Letiltások, adókedvezmények feldolgozása, munkáltatói igazolások kiállítása;
- Foglalkozás egészségügyi vizsgálatok szervezése, nyilvántartása;
- Jogszabályi megfelelés biztosítása (munkaidő, munkaidőbeosztás, szabadságok kiadása), a munkavállalók támogatása munkajogi kérdések terén;
- Adatszolgáltatások, kimutatások készítése hatóságok, ügyvezetés részére
- Teljesítményértékelési rendszer kidolgozása és bevezetése;
- Harmadik országbeli állampolgárok tartózkodási/munkavállalási engedélyének beszerzése, adó-illetve TAJ kártya beszerzésének ügyintézése;
- Toborzás, kiválasztás folyamatának lebonyolítása;
Elvárások
- min. 3-5 éves releváns szakmai tapasztalat,
- felsőfokú főiskolai vagy egyetemi végzettség
- tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- munkaügyi-, adó-, TB-, és egyéb vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
- önálló munkavégzés (a pozíció egy személyre szabott!)
- kiváló kommunikációs, prezentációs képesség,
- stressztűrő-és problémamegoldó képesség, magabiztos, határozott személyiség;
- precíz, pontos munkavégzés;
Előny:
- termelési környezetben szerzett szakmai tapasztalat;
- bérügyintéző végzettség;
- felsőfokú angol nyelvtudás
Új munkatársunk számára versenyképes jövedelmet, hosszú távú munkahelyet, modern munkakörülményeket ajánlunk!
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: 2111 Szada, Ipari park út 24.
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR generalista, Specialista
Jelentkezés módja:
Kérjük, küldje el önéletrajzát bruttó bérigény megjelölésével.