Az ALTEO GROUP

HR Generalista

munkaügyi fókusszal

pozícióba munkatársat keres

RÁD VÁRÓ FELADATAINK:

  • Bérszámfejtőkkel való kapcsolattartás, a bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése, nyilvántartása, a bérszámfejtés felügyelete, ellenőrzése;
  • Munkaügyi dokumentációk elkészítése (munkaviszony létesítésével, módosításával, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés);
  • Béren kívüli juttatások, egészségbiztosítási ügyek koordinációja;
  • Munkavállalókkal való kapcsolattartás, munkatársak és vezetők támogatása munkaügyi, bérszámfejtési kérdésekben;
  • A munkaidő nyilvántartó rendszer kezelése, nyilvántartások ellenőrzése, vezetése;
  • Munkaügyi adminisztráció teljes körű ellátása, személyzeti nyilvántartások pontos vezetése;
  • HR kontrolling feladatok ellátása, adatszolgáltatás a Kontrolling terület részére;
  • Részvétel az éves HR költségek tervezésében;
  • Új belépők beillesztési folyamatának segítése és koordinálása;
  • Statisztikák, riportok elkészítése, adatszolgáltatás;
  • A HR folyamatok, rendszerek hatékony működtetése, a stratégiák megvalósítása, továbbá a társaság humán szempontú fejlesztési lehetőségeinek folyamatos vizsgálata, optimalizálására javaslattétel, akciótervek kidolgozása.

AZ IDEÁLIS JELÖLTÜNK TE VAGY, AMENNYIBEN:

  • Felsőfokú HR végzettséget szereztél;
  • Legalább 3-5 év szakmai tapasztalatod van vállalati HR területen, preferáltan HR Generalista munkakörben munkaügyi fókusszal;
  • Naprakész munkajogi tudással rendelkezel;
  • Rendelkezel középfokú angol nyelvtudással (szóban és írásban);
  • Önálló, pontos munkavégzés jellemez, valamint kiváló kommunikációs- és problémamegoldó készséggel rendelkezel;
  • Rugalmas, együttműködő, proaktív személyiség vagy;
  • Felhasználói szinten használod az MS Office csomagot, kiemelten az Excelt.

AMENNYIBEN CSATLAKOZOL AZ ALTEO CSAPATÁHOZ:

  • Egy lendületes, együttműködő, egymást támogató csapat tagja leszel, ahol biztosítjuk a folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget és a jó hangulatot;
  • Versenyképes jövedelmet, Cafeteriát, széles körű egyéb béren kívüli juttatási csomagot, valamint éves bónuszt kínálunk;
  • Korszerű munkakörülményeket, hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció
  • HR generalista, Specialista

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület

HA HIRDETÉSÜNK FELKELTETTE ÉRDEKLŐDÉSED:

Vedd fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.