A Viador Átrium tervezőirodát 2008-ban azzal a céllal alapítottuk, hogy az épített környezetet alakító folyamatokban magas színvonalú munkánkkal részt vegyünk, valamint hogy rugalmasan elégítsük ki a környezetalakításban részt vevő szereplők komplex igényeit. Így az irodánk által nyújtott szolgáltatások nem csupán a projektmenedzseri, épületgépészeti, épületvillamossági, építészeti vagy generáltervezésre korlátozódnak: az épített környezet alkotóelemeit életciklusuk során az első gondolattól az üzemeltetési kérdésekig átfogóan kísérjük végig.

 

Tervezőirodánk a stratégiai folyamatai továbbfejlesztése céljából

HR és Marketing munkatárs (4 órás – részmunkaidős)

munkakörbe új kollégát keres.

 

Az irodánkban már régóta dolgoznak építész-tervezők, projektmenedzserek, szakági tervezők és van irodavezetőnk is.  Amennyiben szívesen részt vennél egy dinamikusan fejlődő, hazai tulajdonú, innovatív szakmai közösség HR és a Marketing folyamatainak továbbfejlesztésében, ez a Te lehetőséged! Fontos feladatod lesz az ügyvezetővel együtt dolgozva a munkatársak kiválasztása, megtartása és támogatása, valamint a cég kommunikációjának és imázsának a menedzselése, fejlesztése belső és külső irányba egyaránt.

Az új kollégánk főbb feladatai a következők lesznek:

HR specifikus feladatok

  • A teljes munkaerő-toborzási folyamat gazdája - a szervezetben felmerülő igény felismerésétől az ajánlatadásig (profilalkotás, hirdetések, jelöltek megkeresése, előszűrés, interjú, riportok készítése, kapcsolattartás a jelöltekkel a folyamat során stb.)
  • Képzések tervezése, szervezése és menedzselése
  • Az on-boarding folyamat felügyelete
  • Csapatépítők, céges rendezvények szervezése
  • A vállalati belső kommunikáció menedzselése (emailek, egyéb anyagok összeállítása, kiküldése, stb.)
  • A belső HR folyamatok fejlesztése, szervezetfejlesztés (pl. részvétel a bérfejlesztésben, stb.)
  • A teljesítménymérés és értékelés támogatása, a rendszer fejlesztése, ill. az ösztönzési rendszer működtetése
  • A vállalatirányítási rendszerben adatmenedzsment, az adatgazdai funkció ellátása (a HR területen)

 

Marketing specifikus feladatok

  • A meglévő marketing csatornák működtetése, koordinálása (Facebook, LinkedIn, Instagram) tartalom megosztási szempontból
  • A honlapon és egyéb felületeken megjelenő tartalmak menedzselése
  • Egyéb külső céges kommunikáció
  • Negyedéves hírlevelek készítése a megrendelői körnek
  • A cég versenyeken, hazai és nemzetközi fórumokon való megjelenéseinek szervezése és menedzselése
  • Marketing / Sales események megszervezése, lebonyolítása
  • Marketing anyagok elkészítésének koordinálása (offline és online)

Amit cserébe kínálunk, ha minket választasz:

  • Versenyképes fizetést
  • Home office lehetőséget
  • Tanulást, fejlődést, szakmai előrelépést a céggel együtt
  • Az ügyvezető „jobb keze” lehetsz, ami által lehetőséget kapsz az iroda napi életének, működésének stratégiai szintű átlátására, annak fejlesztésére
  • Munka-magánélet egyensúlyát – kismamák jelentkezését szívesen vesszük!
  • Profi, szakmailag igényes, fiatalos csapatot (30 munkatárssal)
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőséget - a feladatok bővülésével, idővel teljes munkaidős foglalkoztatást
  • Változatos, sokrétű munkát
  • Munkavégzést a XIV. kerületben jól megközelíthető és színvonalas környezetben

Amit az új kollégánktól elvárunk:

  • Felsőfokú végzettséget
  • Hasonló, elsősorban HR feladatokat ellátó munkakörben szerzett min. 4-5 éves tapasztalatot (a HR mellett marketing tapasztalat előny)
  • Toborzás-kiválasztási tapasztalatot
  • Folyékony angolnyelv-tudást
  • MS Office felhasználó szintű ismeretét
  • Jó kommunikációs és szervező készséget
  • Ügyfélközpontú szemléletet és precizitást
  • Önálló munkavégzési és együttműködési képességet
  • Rendszerszemléletet és holisztikus látásmódot
  • Diplomáciai érzéket és empátiát
  • Jó problémamegoldó képességet és megoldás orientált személyiséget
  • Kezdeményező készséget és nyitottságot a tanulásra

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Szervezetfejlesztés
  • HR generalista, Specialista
  • Marketing, Média, PR
  • Kommunikáció és PR

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Home office lehetőség
  • Részmunkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest XIV. kerület

Jelentkezés módja:

Amennyiben az általunk kínált lehetőség elnyerte tetszésed, kérjük, küldd el angol nyelvű önéletrajzod a „Jelentkezem” gomb megnyomásával.